Előadói Marketingmenedzsment

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bereczky Zoltán András
További közreműködők: Jäckel Dr. Katalin
Suszter András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:21. század
7P modell
ábraelemzés
ábrák
ipar
zene
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38693
Leíró adatok
Kivonat:A következő dokumentumok tartalmazzák szakdolgozatomat és a hozzá mellékelt interjúk további tartalmi részeit. A szakdolgozat az előadói marketingmenedzsment témával foglalkozik, melyben kitér sok marketinges módszerre, kutatás található benne, illetve tanácsok előadók és zenekarok számára. Saját és külső forrásból szerzett információk alapján készült a dolgozat, illetve személyes tapasztalatok is megtalálhatóak a fejezeteken belül. A marketinges megközelítés tanulmányaim alapjaira , illetve az elmúlt hónapok konzultációira épült.