Közösségi média és influencerek vállalati és fogyasztói szemmel

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Rába Orsolya
További közreműködők: Dr. Rimóczi Csilla
Máté Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:facebook
fogyasztó(k)
influencer
influencer marketing
Instagram
közösségi média
nagyvállalat
tartalomgyártás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38710

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg38710
005 20220308090949.0
008 220308suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Rába Orsolya 
245 1 0 |a Közösségi média és influencerek vállalati és fogyasztói szemmel  |c Rába Orsolya  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A mai világban egyre több és több nagyvállalat alkalmaz az online hirdetéseiben influencereket. De vajon mitől lesznek ezek a reklámok rendkívül sikeresek? Van-e valamilyen „titkos receptje” az influencer marketingnek? Milyen típusú influencereket keres egy nagyvállalat az online hirdetéseihez? Mik a feltételei a közös kollaborációnak és milyen eredményeket várnak el a partnerek a közös együttműködéstől? Ezekre a kérdésekre kerestem válaszokat a szakdolgozatom írása során. Lehetőségem volt egy nagyvállalat munkatársait az influencer marketingről kérdezni, hogy ők hogyan alkalmazzák a gyakorlatban, majd ezeket a válaszokat a fogyasztók véleményével vetettem össze, akik egy általam készített kérdőívet töltöttek ki ezzel a témával kapcsolatban. 
695 |a facebook 
695 |a fogyasztó(k) 
695 |a influencer 
695 |a influencer marketing 
695 |a Instagram 
695 |a közösségi média 
695 |a nagyvállalat 
695 |a tartalomgyártás 
700 1 |a Dr. Rimóczi Csilla  |e ths 
700 1 |a Máté Dr. Zoltán  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38710/1/K%C3%B6z%C3%B6ss%C3%A9gi%20m%C3%A9dia%20%C3%A9s%20influencerek%20v%C3%A1llalati%20%C3%A9s%20fogyaszt%C3%B3i%20szemmel.pdf  |z Dokumentum-elérés