Közösségi média és influencerek vállalati és fogyasztói szemmel
Saved in:
Main Author: | Rába Orsolya |
---|---|
Other Authors: |
Dr. Rimóczi Csilla
Máté Dr. Zoltán |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | facebook fogyasztó(k) influencer influencer marketing közösségi média nagyvállalat tartalomgyártás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/38710 |
Similar Items
A közösségi média és az influencerek hatása a fogyasztói magatartásra
: Judák Dalma
: Judák Dalma
A közösségi média és az influencerek világa
: Pető Tamás
: Pető Tamás
A közösségi média és az influencerek hatása
: Egyházi Míra
: Egyházi Míra
A közösségi média és az influencerek hatása a vásárlói döntésre
: Murányi Krisztina
: Murányi Krisztina
Facebook marketing - fogyasztói szemmel
: Fenyvesi Laura
: Fenyvesi Laura
Magyarországi kávémárkák fogyasztói szemmel
: Horváth Zoltán
: Horváth Zoltán
Filmes termékmegjelenítés fogyasztói szemmel
: Kalapos Diána
Published: (2014)
: Kalapos Diána
Published: (2014)
Egészségbiztosítási termékfejlesztés vállalati pénzügyes szemmel
: Beviz Andrea
: Beviz Andrea
Instagram marketing és influencerek a közösségi médiában
: Brandlhofer Richárd
: Brandlhofer Richárd
Vállalati társadalmi felelősségvállalás munkavállalói szemmel-egy vállalati esettanulmány
: Czicza Patrícia
: Czicza Patrícia
Sportmarketing a magyar közösségi média térben - Egészséges életmódot hirdető fitnesz mikro-influencerek Magyarországon
: Ötvös Dóra
: Ötvös Dóra
Az influencerek hatása a fogyasztói magatartásra
: Oskolás Éda
: Oskolás Éda
Az influencerek hatása a fogyasztói magatartásra
: Csincsák Norbert
: Csincsák Norbert
Az influencerek hatása a fogyasztói magatartásra
: Forgács Laura
: Forgács Laura
Az influencerek befolyása a fogyasztói magatartásra
: Pirzsók Dorina
: Pirzsók Dorina
Az influencerek hatása a fogyasztói magatartásra
: Pungor Milán Martin
: Pungor Milán Martin
Az influencerek befolyásoló ereje a közösségi médiában
: Szalay Fanni
: Szalay Fanni
A közösségi média, mint vállalati eszköz
: Magi Rebeka Jusztina
: Magi Rebeka Jusztina
A német-magyar kulturális sajátosságok vizsgálata német vállalati környezetben magyar szemmel
: Ficze Orsolya
: Ficze Orsolya
Influencerek társadalmi felelősségvállalása és marketing hatása fogyasztói perspektívából
: Pittner Vivien
: Pittner Vivien
Befolyásolás a médiában- elektronikus média, reklámok, vírusmarketing, influencerek-
: Grúz Szandra
: Grúz Szandra
A közösségi média hatása a vállalati kríziskommunikációra
: Hirt Csenge
: Hirt Csenge
A közösségi média szerepe a fogyasztói döntésekben
: Sztyéhlik Dominika
: Sztyéhlik Dominika
Betekintés a közösségi média és az influencerek jövőjébe – Az AR/VR technológia és a virtuális véleményvezérek előrelépése
: Kemény Alexandra Imola
: Kemény Alexandra Imola
Az influencerek befolyása a Z generáció fogyasztói magatartására
: Sisler Dorina
: Sisler Dorina
Az Airbnb és a Booking szolgáltatásainak összehasonlító elemzése fogyasztói szemmel
: Kozáry Panna Vilma
: Kozáry Panna Vilma
A közösségi média hatása a vállalati munkavégzés hatékonyságára
: Csapó Albert Csaba
: Csapó Albert Csaba
Interkulturális kommunikáció a magyar-japán vállalati interakcióban - magyar szemmel
: Tanka-Tóth Judit
: Tanka-Tóth Judit
A közösségi média használata napjainkban és a GEOX vállalati taktikái a közösségi médiában
: Likker Boglárka
: Likker Boglárka
AZ INFLUENCEREK HATÁSA A FOGYASZTÓI SZOKÁSOKRA A TÁPLÁLÉKKIEGÉSZÍTŐK PIACÁN
: Czinger Erik
: Czinger Erik
Az influencerek hatása a fogyasztói szokásokra a táplálékkiegészítők piacán
: Czinger Erik
: Czinger Erik
A közösségi média hatása a vendéglátóipari fogyasztói magatartásra és döntésre
: Korszakasz Diána
: Korszakasz Diána
Közösségi média szerepe az értékesítésben
: Gebauer Orsolya Kíra
: Gebauer Orsolya Kíra
Az influencerek hatása az étrendkiegészítők vásárlási szokására és a fogyasztói magatartásra.
: Szkaliczki Dániel
: Szkaliczki Dániel
Influencerek vásárlásösztönző hatásai
: Balog Adrienn
: Balog Adrienn
Mobiltelefonok női és férfi szemmel
: Terenyi Noémi
: Terenyi Noémi
A közösségi média fontossága a vállalati stratégiában egy energiaszolgáltató cégnél
: Saller Evelin
: Saller Evelin
A közösségi média posztok hatása a fogyasztói preferenciákra cukrászkészítmények esetében
: Kapunics Gréta
: Kapunics Gréta
A TikTok közösségi média hatása az online fogyasztói magatartásra
: Gulyás Krisztina
: Gulyás Krisztina
Közösségi média botrányok
: Boros Eszter Lili
: Boros Eszter Lili
Similar Items
-
A közösségi média és az influencerek hatása a fogyasztói magatartásra
: Judák Dalma -
A közösségi média és az influencerek világa
: Pető Tamás -
A közösségi média és az influencerek hatása
: Egyházi Míra -
A közösségi média és az influencerek hatása a vásárlói döntésre
: Murányi Krisztina -
Facebook marketing - fogyasztói szemmel
: Fenyvesi Laura