Közösségi média szerepe az értékesítésben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gebauer Orsolya Kíra
További közreműködők: Dr. Rimóczi Csilla
Máté Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:facebook
fogyasztó(k)
influencer
influencer-marketing
Instagram
közösségi média
online értékesítés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38715

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg38715
005 20220308090955.0
008 220308suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Gebauer Orsolya Kíra 
245 1 0 |a Közösségi média szerepe az értékesítésben  |c Gebauer Orsolya Kíra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatomban a közösségi média szerepét vizsgálom az értékesítésben. A kutatásom témáját illetően, mindenféleképpen olyan témát szerettem volna választani, amely aktuális, része a mindennapoknak és nem utolsó sorban, amit közel érzek magamhoz. Kutatásom célja az, hogy bemutassam a magyar fogyasztók milyen közösségi média felületeket használnak a mindennapokban, illetve az emberek hajlandóságát az online vásárlásához. Célom továbbá az is, hogy összefüggéseket találjak arra, hogy az influencerek mennyire befolyásolják a fogyasztók vásárlási szokásait. Szakdolgozatom szekunder kutatása során felhasznált szakirodalommal és a kérdőívem segítségével feltérképezem a közösségi média szerepét az értékesítésben, illetve kiderítem, hogy a fogyasztóknak mi a véleményük a közösségi médiáról, influencerekről, online vásárlásról. 
695 |a facebook 
695 |a fogyasztó(k) 
695 |a influencer 
695 |a influencer-marketing 
695 |a Instagram 
695 |a közösségi média 
695 |a online értékesítés 
700 1 |a Dr. Rimóczi Csilla  |e ths 
700 1 |a Máté Dr. Zoltán  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38715/1/K%C3%B6z%C3%B6ss%C3%A9gi_m%C3%A9dia_szerepe_az_%C3%A9rt%C3%A9kes%C3%ADt%C3%A9sben_Gebauer_Orsolya_FU771H.pdf  |z Dokumentum-elérés