Marketingstratégia, márkaépités a netpincér példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Baritz Balázs
További közreműködők: Kárász Zsófia Veronika
Totth Dr. Gedeon
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:arculat - image
kvantitatív módszerek
marketingstratégiák
márkaépítés
szolgáltatás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38717
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozat elsődleges célja a Netpincér, azaz új nevén: Foodpanda marketingstratégiájának elemzése, mely kétségtelenül sikeres, hiszen a Netpincér hazai kontextusban, a Foodpanda pedig nemzetközi téren is piacvezető pozíciót tudhat magáénak. A dolgozat mindazon kérdésekre keresi a választ, mint hogy mi állhat a név és arculatváltás mögött, milyen lehetőségek és nehézségek prognosztizálhatók a vállalat következő időszakában, emellett egy átfogó elemzést ad az ételszállító óriás(ok) működéséről, stratégiáiról.