Marketingstratégia, márkaépités a netpincér példáján keresztül

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Baritz Balázs
Other Authors: Kárász Zsófia Veronika
Totth Dr. Gedeon
Format: Thesis
Kulcsszavak:arculat - image
kvantitatív módszerek
marketingstratégiák
márkaépítés
szolgáltatás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38717
Description
Abstract:A szakdolgozat elsődleges célja a Netpincér, azaz új nevén: Foodpanda marketingstratégiájának elemzése, mely kétségtelenül sikeres, hiszen a Netpincér hazai kontextusban, a Foodpanda pedig nemzetközi téren is piacvezető pozíciót tudhat magáénak. A dolgozat mindazon kérdésekre keresi a választ, mint hogy mi állhat a név és arculatváltás mögött, milyen lehetőségek és nehézségek prognosztizálhatók a vállalat következő időszakában, emellett egy átfogó elemzést ad az ételszállító óriás(ok) működéséről, stratégiáiról.