Marketingstratégia, márkaépités a netpincér példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Baritz Balázs
További közreműködők: Kárász Zsófia Veronika
Totth Dr. Gedeon
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:arculat - image
kvantitatív módszerek
marketingstratégiák
márkaépítés
szolgáltatás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38717

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg38717
005 20220308090957.0
008 220308suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Baritz Balázs 
245 1 0 |a Marketingstratégia, márkaépités a netpincér példáján keresztül  |c Baritz Balázs  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozat elsődleges célja a Netpincér, azaz új nevén: Foodpanda marketingstratégiájának elemzése, mely kétségtelenül sikeres, hiszen a Netpincér hazai kontextusban, a Foodpanda pedig nemzetközi téren is piacvezető pozíciót tudhat magáénak. A dolgozat mindazon kérdésekre keresi a választ, mint hogy mi állhat a név és arculatváltás mögött, milyen lehetőségek és nehézségek prognosztizálhatók a vállalat következő időszakában, emellett egy átfogó elemzést ad az ételszállító óriás(ok) működéséről, stratégiáiról. 
695 |a arculat - image 
695 |a kvantitatív módszerek 
695 |a marketingstratégiák 
695 |a márkaépítés 
695 |a szolgáltatás 
700 1 |a Kárász Zsófia Veronika  |e ths 
700 1 |a Totth Dr. Gedeon  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38717/1/szakdolgozat_BaritzBal%C3%A1zs_XRT3ZV_final.pdf  |z Dokumentum-elérés