A marketing hatása a labdarúgásra - Sportmarketing a labdarúgás világában a Covid19 hatásának figyelembevételével

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Vörös Gábor
További közreműködők: Kárász Zsófia Veronika
Máté Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:hatásvizsgálat
koronavírus-járvány (COVID-19)
közösségi média
labdarúgás
sport
sportmarketing
szurkoló
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38718

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg38718
005 20220308090958.0
008 220308suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Vörös Gábor 
245 1 2 |a A marketing hatása a labdarúgásra - Sportmarketing a labdarúgás világában a Covid19 hatásának figyelembevételével  |c Vörös Gábor  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatommal szeretném áttekinteni a sportmarketing helyzetét a koronavírus-járvány hatására illetve, hogy egy konkrét klub kommunikációs tevékenységéről információkat szolgáltassak és a COVID-19 hatásait jobban átláthatóvá tegyem a labdarúgás világában. Szekunder kutatásom elején ismertettem a téma elméleti hátterét, definiáltam a legfontosabb fogalmakat úgy, mint a marketing is a marketingmix. Az elméleti kitekintést követően a szolgáltatások speciális tulajdonságairól írtam, majd a szolgáltatásmix (7P) elemeit részleteztem a labdarúgás példáján keresztül. Bemutattam a sportmarketinget annak jelentőségét és kommunikációs lehetőségeit. Górcső alá vettem a szponzorációt, mint a legfőbb sportmarketinges eszközt majd a digitális ökoszisztémát elemeztem a labdarúgásban.Szakdolgozatom második felében kvantitatív és kvalitatív primer kutatásokat végeztem, melynek célja egyrészről az volt, hogy megismerjem a futball szurkolók, a labdarúgó mérkőzéseket követő nézők digitális fogyasztói preferenciáit, illetve, hogy átfogó képet adjak a sportmarketing helyzetéről és a koronavírus-járvány hatásáráról a labdarúgás világában. 
695 |a hatásvizsgálat 
695 |a koronavírus-járvány (COVID-19) 
695 |a közösségi média 
695 |a labdarúgás 
695 |a sport 
695 |a sportmarketing 
695 |a szurkoló 
700 1 |a Kárász Zsófia Veronika  |e ths 
700 1 |a Máté Dr. Zoltán  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38718/1/V%C3%B6r%C3%B6s%20G%C3%A1bor%20szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés