Újszerű marketingkommunikációs megoldások a Vintage Beauty Szépészeti Nőintézet működésében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szabó Gabriella
További közreműködők: Kárász Zsófia Veronika
Szánthó Dr. Zsuzsanna
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitális marketing
fogyasztói társadalom
kozmetika
marketingkommunikáció
szépségipar
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38721

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg38721
005 20220308091003.0
008 220308suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szabó Gabriella 
245 1 0 |a Újszerű marketingkommunikációs megoldások a Vintage Beauty Szépészeti Nőintézet működésében  |c Szabó Gabriella  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Ahogyan a nagy civilizációk megjelenésével minden lány és asszony, úgy szüleink, nagyszüleink is ápolták bőrüket, ám ez a tevékenység manapság még fontosabbá vált az embereknek. Megszámlálhatatlan szépségipari termék ígéri a szerintük mindenki által áhított örök fiatalságot. Az emberek azonban már nem elégszenek meg azzal, hogy látják a kozmetikumok hatásait, azt is pontosan tudni akarják, mit tartalmaz az adott termék, hol és milyen körülmények között állították elő, valamint végeztek-e emiatt állatkísérleteket. Jelenlegi időszakunkban, a koronavírus okozta veszélyhelyzetben még inkább felértékelődött egészségünk ápolása. A természetes hatóanyagokkal kapcsolatban egyszerűen csak két tábor létezik: van, aki a híve, és van, aki nem. Egyes vásárlók allergiásak sok növényi összetevőre és ez általában a bőrön azonnal jelentkezik. A hívők viszont ebből a szempontból tudatosan vásárolnak, mindig megnézik az összetevő listákat és kerülnek bizonyos mesterséges anyagokat. Az általam vizsgált vállalkozásnak nincs egyszerű dolga a piacon, hiszen már itthon is számos hasonló termék közül választhat a fogyasztó. A teljesség igénye nélkül: Adrienne Feller női, illetve férfi arcápoló termékei magyar termálvízzel és különböző olajokkal készülnek magas minőségben; a NATICS biokozmetikai márka hi-tech, természetes és hatékony alapanyagokat ígér, káros adalékok nélkül; a PHI natúrkozmetikum manufaktúraként indult, mára kisüzem lett és így tovább. Ebben a mezőnyben kell egyedi terméket és sikeres értékesítési rendszert kialakítania a Vintage Beautynak. Dolgozatom elején bemutatom a jelenlegi trendeket a fogyasztói társadalomban, a magyar kozmetikai piacot és néhány fontos szereplőjét, majd rátérek a Vintage Beauty marketingkommunikációs eszközeire. Primer vizsgálatom online kvalitatív megkérdezés volt. 
695 |a digitális marketing 
695 |a fogyasztói társadalom 
695 |a kozmetika 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a szépségipar 
700 1 |a Kárász Zsófia Veronika  |e ths 
700 1 |a Szánthó Dr. Zsuzsanna  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38721/1/Szakdolgozat_Szab%C3%B3%20Gabriella_2021.pdf  |z Dokumentum-elérés