Újszerű marketingkommunikációs megoldások a Vintage Beauty Szépészeti Nőintézet működésében
Elmentve itt :
Szerző: | Szabó Gabriella |
---|---|
További közreműködők: |
Kárász Zsófia Veronika
Szánthó Dr. Zsuzsanna |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | digitális marketing fogyasztói társadalom kozmetika marketingkommunikáció szépségipar |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/38721 |
Hasonló tételek
Újszerű marketingkommunikációs megoldások
: Kecskés Rebeka
: Kecskés Rebeka
Újszerű marketingkommunikációs megoldások A marketingkommunikációs eszközök fejlődése az elmúlt egy évtizedben
: Kovács Lili
: Kovács Lili
Újszerű marketingkommunikációs megoldások az üzleti életben - a gazdaságban
: Mucsi Balázs
: Mucsi Balázs
Újszerű marketingkommunikációs megoldások - Az UGC és az influenszer marketing szerepe napjainkban
: Simán Roxána
: Simán Roxána
Az újszerű marketingkommunikációs megoldások és hatásai a fogyasztói és vásárlói magatartás trendjeire.
: Pető Tamás
: Pető Tamás
A fiatalok vintage üzletekkel kapcsolatos fogyasztói magatartása
: Bogár Tünde
: Bogár Tünde
Egy „szépészeti” szakmákat oktató intézmény szolgáltatásainak elemzése
: Demény Lászlóné
: Demény Lászlóné
Újszerű biztosítási megoldások bevezetésének lehetőségei a magyar piacon
: Horváth András
: Horváth András
Market opportunities to expand online commerce and communication in the vintage clothing sector
: Szabad Zsuzsanna Luca
: Szabad Zsuzsanna Luca
A közösségi média hatása napjainkban a szépészeti plasztikai beavatkozásokra
: Piukovics Sarolta
: Piukovics Sarolta
YouTube beauty vloggerek tevékenysége, mint marketingkommunikációs lehetőség a kozmetikai márkák számára
: Szabó Panna Zita
: Szabó Panna Zita
Online marketingkommunikáció a vállalat működésében
: Kathi Renáta
: Kathi Renáta
The online crisis communication of beauty brands
: Králik Jázmin Ilona
: Králik Jázmin Ilona
Az eladásösztönzés eszközei és szerepe a Parsa Beauty Trading Kft-nél
: Szabó Gabriella
: Szabó Gabriella
Újszerű marketingkommunikációs lehetőségek a hazai natúrkozmetikai piacon működő KKV-k körében
: Kovács Gábor Dániel
: Kovács Gábor Dániel
Facebook, Instagram, TikTok és az Influenszerek, mint újszerű marketingkommunikációs eszközök.
: Csöregi Ádám
: Csöregi Ádám
Consumer Behavior in the Beauty Market A Behavioral Economic Perspective on Emotional Influences
: Bencsik Laura Anna
: Bencsik Laura Anna
Online marketingkommunikációs eszközök alkalmazása egy vállalat működésében
: Fazekas Fruzsina
: Fazekas Fruzsina
The impact of sustainability and environmental mindfulness on consumer attitude in the beauty industry
: Márton Rebeka Sára
: Márton Rebeka Sára
Influencer Marketing in the beauty and Lifestyle Industry on TikTok and Instagram
: Hamikus Renáta
: Hamikus Renáta
Marketingkommunikációs megoldások a streaming piacon.
: Válóczi Réka
: Válóczi Réka
Hagyományos és újszerű elemek a városi turizmusban
: Illyés Laura
: Illyés Laura
Újszerű hirdetési formák a közösségi média oldalain
: Greksa Dorina
: Greksa Dorina
A beauty influencerek kommunikációja és hatása a Z generációra
: Bojtosová Tímea
: Bojtosová Tímea
A fashion és beauty influencerek hatása a vásárlási szokásokra
: Bánhidi Bora
: Bánhidi Bora
Az európai konvent (Az EU újszerű tárgyalási fóruma)
: Vándor János, et al.
Megjelent: (2002)
: Vándor János, et al.
Megjelent: (2002)
Az emberi erőforrás gazdálkodás és tervezés gyakorlata, egyedi megoldások a Process Solutions Kft. működésében
: Farkas Andrea
: Farkas Andrea
Az újszerű marketingkommunikácós eszközök jelentősége napjainkban-fókuszban az influencerek
: Zamaróczy Rebeka
: Zamaróczy Rebeka
Az Amorepacific belépése a magyar piacra. K-beauty megjelenése a hazai szépségápolásban
: Molnár Emese
: Molnár Emese
Innovációs lehetőségek a marketingben. A marketing újszerű megközelítései; illat & színmarketing
: Raáb Réka Fatime
: Raáb Réka Fatime
Az ügyfélkezelés bemutatása marketing szempontból a Beauty World Net Kft – n keresztül
: Szórádi Genovéva Lejla
: Szórádi Genovéva Lejla
Vevői elégedettségmérés a Parallel csoport működésében
: Szabó Bánk
: Szabó Bánk
Nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások (kiállítások és vásárok)
: Nagy Eszter
: Nagy Eszter
Influencer marketing a közösségi médiában és a beauty influencerek hatása a hajápolási szokásokra
: Taródi Bettina
: Taródi Bettina
Fókuszban az employer branding - újszerű toborzási módszerek a Y generáció körében
: Fülöp Flóra
: Fülöp Flóra
Újszerű és hagyományos csatornák bemutatása a vállalatok közötti kapcsolatok kialakítása során
: Lits Ágoston
: Lits Ágoston
A kereskedelmi csatornák nézői szokásai alapján létrejövő újszerű televíziós műfajok bemutatása
: Bényi Dániel
: Bényi Dániel
Hazai kis- és középvállalatok hagyományos és újszerű finanszírozási módszereinek európai összehasonlítása
: Banai Szilárd Bálint
: Banai Szilárd Bálint
How Social Media Advertising Influences Consumer Purchase Decisions in a Digital Beauty Shopping Environment the case of Xiaohongshu
: Jin Yipei
: Jin Yipei
Újszerű üzleti modellek bemutatása a hálózati gazdaságban a kuponos oldalak példáján keresztül
: Bognár Judit
: Bognár Judit
Hasonló tételek
-
Újszerű marketingkommunikációs megoldások
: Kecskés Rebeka -
Újszerű marketingkommunikációs megoldások A marketingkommunikációs eszközök fejlődése az elmúlt egy évtizedben
: Kovács Lili -
Újszerű marketingkommunikációs megoldások az üzleti életben - a gazdaságban
: Mucsi Balázs -
Újszerű marketingkommunikációs megoldások - Az UGC és az influenszer marketing szerepe napjainkban
: Simán Roxána -
Az újszerű marketingkommunikációs megoldások és hatásai a fogyasztói és vásárlói magatartás trendjeire.
: Pető Tamás