A TikTok térnyerése az online marketingben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Steigervald Róbert
További közreműködők: Hatházi Csaba
Oravecz Titanilla Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:közösségi média
marketing
online értékesítés
online marketing
Tiktok
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38723

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg38723
005 20220308091005.0
008 220308suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Steigervald Róbert 
245 1 2 |a A TikTok térnyerése az online marketingben  |c Steigervald Róbert  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A TikTok alig pár hónapja/éve robbant be a köztudatba, de máris napjaink egyik legtöbbször emlegetett alkalmazása lett, egyre gyakrabban hallunk róla marketinges körökben, barátainktól, vagy éppen böngésszük mi magunk. Az érdekes az benne, hogy az eddig megismert közösségi oldalakhoz képest teljesen más a felépítése, kommunikációja és egyenlőre főleg a fiatalabb korosztály dominál rajta.  Ennek véget vetve tehát úgy gondolom, épp itt az ideje lerántani a leplet erről az egyenlőre kicsit mostohaként kezelt social platformról, és bemutatni a felépítését, sajátos nyelvezetét és potenciálját. Habár elsősorban marketinges szemüveggel fogom nézni az applikációt, de nem titkolt célom az is, hogy azoknak is meghozzam a kedvét, akik eddig ódzkodtak attól, hogy esélyt adjanak neki. 
695 |a közösségi média 
695 |a marketing 
695 |a online értékesítés 
695 |a online marketing 
695 |a Tiktok 
700 1 |a Hatházi Csaba  |e ths 
700 1 |a Oravecz Titanilla Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38723/1/Steigervald%20R%C3%B3bert%20szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés