Az influencer marketing hatása a vásárlási szándékra

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Barbola Dominik Gábor
Other Authors: Andruskó László
Kopcsay Dr. László
Format: Thesis
Kulcsszavak:digitális marketing
hatékonyság
influencer marketing
közösségi média marketing
vásárlási szándék
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38732
Description
Abstract:Napjaink felgyorsult világában, ahol a modern technológiák az élet minden területén jelentős szerepet töltenek be, üzleti szempontból is jelentős változások következtek be. A digitalizáció minden üzletág működésére hatással van, így a marketing tradicionális felfogását és módszereit is megváltoztatta, ezzel egy új korszakot létrehozva a marketing stratégiák összeállításában. Ahogy a digitális innovációk elterjedtek a vásárlókkal való kapcsolat és kommunikáció is megváltozott (Francis, 2021). Mindez együttesen hozta létre azt a közeget, amelyben a mai marketing kampányok működnek. A marketing mix változása és fejlődése is az új technológiákhoz köthető, hiszen ez hozta el a lehetőségét annak, hogy a vállalatok és fogyasztó jelen idejű, két oldalú kommunikációt folytathassanak. A digitalizáció számos új marketing csatornát és eszközt hozott magával, ezek közül az egyik legfrissebb, a marketing mix napjainkban széleskörben használt eleme az influencer marketing, amely számos iparágban kulcsfontosságú a marketing stratégia felállításában és sikerességében. Mindennek köszönhetően jött létre az influencer marketing is.