Az influencer marketing hatása a vásárlási szándékra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Barbola Dominik Gábor
További közreműködők: Andruskó László
Kopcsay Dr. László
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitális marketing
hatékonyság
influencer marketing
közösségi média marketing
vásárlási szándék
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38732

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg38732
005 20220308091016.0
008 220308suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Barbola Dominik Gábor 
245 1 3 |a Az influencer marketing hatása a vásárlási szándékra  |c Barbola Dominik Gábor  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Napjaink felgyorsult világában, ahol a modern technológiák az élet minden területén jelentős szerepet töltenek be, üzleti szempontból is jelentős változások következtek be. A digitalizáció minden üzletág működésére hatással van, így a marketing tradicionális felfogását és módszereit is megváltoztatta, ezzel egy új korszakot létrehozva a marketing stratégiák összeállításában. Ahogy a digitális innovációk elterjedtek a vásárlókkal való kapcsolat és kommunikáció is megváltozott (Francis, 2021). Mindez együttesen hozta létre azt a közeget, amelyben a mai marketing kampányok működnek. A marketing mix változása és fejlődése is az új technológiákhoz köthető, hiszen ez hozta el a lehetőségét annak, hogy a vállalatok és fogyasztó jelen idejű, két oldalú kommunikációt folytathassanak. A digitalizáció számos új marketing csatornát és eszközt hozott magával, ezek közül az egyik legfrissebb, a marketing mix napjainkban széleskörben használt eleme az influencer marketing, amely számos iparágban kulcsfontosságú a marketing stratégia felállításában és sikerességében. Mindennek köszönhetően jött létre az influencer marketing is. 
695 |a digitális marketing 
695 |a hatékonyság 
695 |a influencer marketing 
695 |a közösségi média marketing 
695 |a vásárlási szándék 
700 1 |a Andruskó László  |e ths 
700 1 |a Kopcsay Dr. László  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38732/1/Barbola_Dominik_szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés