Marketingkommunikáció szerepe a Decathlon vállalat életében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pencz Tamás Kamilló
További közreműködők: Dr. Rimóczi Csilla
Kulcsszavak:kampány
marketing
marketingkommunikáció
reklám
reklám kampány
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38750
Leíró adatok
Kivonat:Záródolgozatom témájának Decathlon marketingkommunikációs tevékenységét választottam. Nem véletlenül, hiszen a kötelező szakmai gyakorlatomat náluk töltöttem, valamint betekintést kaphattam a vállalat működésébe. A marketingkommunikációs tevékenységüket nem csak a szakomnak megfelelően választottam, hanem a marketingnek ez számomra a legérdekesebb része. Tapasztalataim szerint talán ez a terület fejlődik a legdinamikusabban, illetve ezen a területen szeretnék elhelyezkedni a jövőben. Számos változáson eset át a világ a digitális forradalmaknak köszönhetően. Rengeteg lehetőség tárul elénk, folyamatosan fejlődik, jönnek létre új eszközök és trendek. A digitalizáció miatt tulajdonképpen megszűntek a távolságok és szinte állandóan elérhetőek vagyunk. Ebben a rohamosan változó világban, szeretnék rávilágítani egy nagy kereskedelmi vállalat (Decathlon) marketingkommunikációs tevékenységére, arra hogyan alkalmazza az új trendeket és kommunikációs eszközöket.