Marketingkommunikáció szerepe a Decathlon vállalat életében

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pencz Tamás Kamilló
Other Authors: Dr. Rimóczi Csilla
Kulcsszavak:kampány
marketing
marketingkommunikáció
reklám
reklám kampány
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38750

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg38750
005 20220308091037.0
008 220308suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Pencz Tamás Kamilló 
245 1 0 |a Marketingkommunikáció szerepe a Decathlon vállalat életében  |c Pencz Tamás Kamilló  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Záródolgozatom témájának Decathlon marketingkommunikációs tevékenységét választottam. Nem véletlenül, hiszen a kötelező szakmai gyakorlatomat náluk töltöttem, valamint betekintést kaphattam a vállalat működésébe. A marketingkommunikációs tevékenységüket nem csak a szakomnak megfelelően választottam, hanem a marketingnek ez számomra a legérdekesebb része. Tapasztalataim szerint talán ez a terület fejlődik a legdinamikusabban, illetve ezen a területen szeretnék elhelyezkedni a jövőben. Számos változáson eset át a világ a digitális forradalmaknak köszönhetően. Rengeteg lehetőség tárul elénk, folyamatosan fejlődik, jönnek létre új eszközök és trendek. A digitalizáció miatt tulajdonképpen megszűntek a távolságok és szinte állandóan elérhetőek vagyunk. Ebben a rohamosan változó világban, szeretnék rávilágítani egy nagy kereskedelmi vállalat (Decathlon) marketingkommunikációs tevékenységére, arra hogyan alkalmazza az új trendeket és kommunikációs eszközöket. 
695 |a kampány 
695 |a marketing 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a reklám 
695 |a reklám kampány 
700 1 |a Dr. Rimóczi Csilla  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38750/1/Pencz%20Tam%C3%A1s%20Kamill%C3%B3%20H4HFUF%20z%C3%A1r%C3%B3%20dolgozat%20v%C3%A9gleges-converted.pdf  |z Dokumentum-elérés