Marketingkommunikáció szerepe a Decathlon vállalat életében
Elmentve itt :
Szerző: | Pencz Tamás Kamilló |
---|---|
További közreműködők: | Dr. Rimóczi Csilla |
Kulcsszavak: | kampány marketing marketingkommunikáció reklám reklám kampány |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/38750 |
Hasonló tételek
A Decathlon marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Tóth Viktória
: Tóth Viktória
Marketingkommunikációs tevékenységek egy vállalat életében
: Czitor Kinga
: Czitor Kinga
A Decathlon marketingtevékenysége, impulzusvásárlás
: Szikora Tamás
: Szikora Tamás
Teljesítményértékelés a Decathlon gyakorlatában
: Nagy Annamária
: Nagy Annamária
A Decathlon készleteinek alakulása napról napra
: Árvai Márk Tamás
: Árvai Márk Tamás
Marketingkommunikációs tevékenység egy B2B nagykereskedelmi vállalat életében
: Péter Bianka Dominika
: Péter Bianka Dominika
A Decathlon magyarországi vállalatának stratégia váltása
: Bodonyi Boglárka
: Bodonyi Boglárka
Vevői elégedettség a magyarországi Decathlon áruházakban
: Szőke Mátyás Dániel
: Szőke Mátyás Dániel
A Maglódi Decathlon vásárlói elégedettségének elemzése
: Neufeld Márton
: Neufeld Márton
A Decathlon hűségprogram hatása kiemelt célcsoportjaira
: Kiss Anna
: Kiss Anna
Hagyományos és digitális marketingkommunikációs eszközök, illetve ezek integrációjának bemutatása a Decathlon példáján keresztül vizsgálva
: Andrási Bence
: Andrási Bence
A faktorálás szerepe egy multinacionális vállalat életében
: Erdős Enikő
: Erdős Enikő
A pénzügyi tervezés szerepe egy vállalat életében
: Gonda Nikolett
: Gonda Nikolett
A Decathlon sportrendezvényeinek megjelenése a hazai fesztiválokon
: Fekete Bernadett
: Fekete Bernadett
A Decathlon pénzügyi és számviteli folyamatainak bemutatása
: Navarrete Sára Mária
: Navarrete Sára Mária
A magyarországi Decathlon áruforgalmi folyamatainak elemző bemutatása
: Szelmann Eszter Éva
: Szelmann Eszter Éva
A Decathlon ellátási láncának felépítése és logisztikai kapcsolatai
: Kemes Krisztián
: Kemes Krisztián
Archiválás egy telekommunikációs vállalat életében
: Telek Szabolcs
: Telek Szabolcs
Online kereskedelmi változások bemutatása a Decathlon Magyarország Kft elemzésén keresztül
: Vadnai Dóra
: Vadnai Dóra
Integráció hatásai egy szállítmányozó vállalat életében
: Erős Petra Vanessza
: Erős Petra Vanessza
Home office egy multinacionális vállalat életében
: Járomi Márk
: Járomi Márk
Online marketingkommunikációs alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációs stratégiájában
: Lengyel Zsombor
: Lengyel Zsombor
Online marketingkommunikáció alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációs stratégiájában
: Jakubek Dániel
: Jakubek Dániel
Online marketingkommunikáció alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációs stratégiájában
: Kralj Alex
: Kralj Alex
Online marketingkommunikáció alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációs stratégiájában
: György Ivett
: György Ivett
Emberi erőforrás menedzsment feladata egy vállalat életében
: Gulicska Ádám Imre
: Gulicska Ádám Imre
Vámkezelési eljárások egy japán élelmiszer vállalat életében
: Kovács Máté
: Kovács Máté
Online marketingkommunikáció a vállalat működésében
: Kathi Renáta
: Kathi Renáta
A közúti szállítmányozás szerepe Európában, azon belül a Bridgestone Termelő Kft. vállalat életében
: Csonka Máté
: Csonka Máté
Vállalatirányítási rendszer bevezetése és hatékonysága egy vállalat életében
: Zombory Zsófia
: Zombory Zsófia
A digitális marketing szerepe a nemzetközi események életében
: Rácz Tamás
: Rácz Tamás
A képzés-fejlesztés jelentősége és szerepe az emberi erőforrás biztosításában és a kompetenciák fejlesztésében a Decathlon példáján keresztül
: Szöllősy Anita
: Szöllősy Anita
A fenntartható fejlődés szerepe egy pénzügyi vállalat életében A KBC Csoport fenntartható fejlődés befektetése
: Scsavniczki Mónika
: Scsavniczki Mónika
Rendezvények szerepe egy lapkiadó életében
: Tolnai Bernadett
: Tolnai Bernadett
A közterületeken lebonyolított rendezvények eredményességének vizsgálata a Decathlon Nyugati téri áruháznyitó napok bemutatásának segítségével
: Ujvári Réka
: Ujvári Réka
A Decathlon imázs képének érvényesülése a családos, és az önálló életvitelt folytató felnőttek körében
: Kiss Anna
: Kiss Anna
A Tízpróba Magyarország Kft. más néven Decathlon Omni-channel kereskedelmének kialakulása és piaci előnyszerzése
: Schulteisz Hallgató Bálint
: Schulteisz Hallgató Bálint
A projektmenedzsment szerepe egy kereskedelmi tevékenységet folytató vállalat életében/Az emberi erőforrástervezés problematikája a projektekben
: Kiss Gabriella
: Kiss Gabriella
Az ingatlannal kapcsolatos üzemeltetési költségek szerepe a vállalat életében, különös tekintettel a kapcsolódó controlling módszerekre
: Török Kinga
: Török Kinga
A beszállító-kiválasztás modelljei és gyakorlatuk egy nagykereskedelmi vállalat életében.
: Pátrovics Adrienn
: Pátrovics Adrienn
Hasonló tételek
-
A Decathlon marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Tóth Viktória -
Marketingkommunikációs tevékenységek egy vállalat életében
: Czitor Kinga -
A Decathlon marketingtevékenysége, impulzusvásárlás
: Szikora Tamás -
Teljesítményértékelés a Decathlon gyakorlatában
: Nagy Annamária -
A Decathlon készleteinek alakulása napról napra
: Árvai Márk Tamás