A megújuló energiák közösségi média marketing kommunikációja, fókuszban a napelemes rendszereket telepítő hazai cégek
Saved in:
Main Author: | Bekk Dóra |
---|---|
Other Authors: |
Máté Dr. Zoltán
Szabó Enikő Zsuzsanna |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | kis- és középvállalkozás - KKV közösségi média marketingkommunikáció megújuló erőforrások zöld energia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/38765 |
Similar Items
Megújuló energiák a fenntartható fejlődés tükrében
: Buzási Bálint Gergely
: Buzási Bálint Gergely
Megújuló energiák és hulladékhasznosítás a Bakonyalján
: Dákai István
: Dákai István
Megújuló energiák fejlesztésének gazdasági hatásai víz és szennyvízgazdálkodás
: Gyetvan Balázs
: Gyetvan Balázs
"Hogyan tehetjük zöldebbé az országot? - Hazai szerepvállalás a megújuló energiák terén."
: Burján Anna
: Burján Anna
A megújuló energiák hasznosítása az Európai Unióra és Magyarországra vonatkozóan
: Kiss Dániel
: Kiss Dániel
A megújuló energiák részarány-növelésének gazdasági eszközei, a zöld beruházások megtérülései
: Szepesi Tamara
: Szepesi Tamara
Nap mint nap, avagy hogy alakul a megújuló energia termelésünk és a napelem külkereskedelmünk
: Budaházy György, et al.
Published: (2023)
: Budaházy György, et al.
Published: (2023)
Napelem vásárlási szokások Magyarországon
: Nagy Gábor
: Nagy Gábor
Napelemes Rendszerek Projekt Megvalósítása
: Albert-Tóth Alíz
: Albert-Tóth Alíz
Napelemes kiserőművi beruházás pénzügyi tervezése
: Kovács Kristóf
: Kovács Kristóf
A napelemes rendszerek jelene és jövője, a Get Energy Magyarország Kft. napelemes üzletágának elemzése
: Misek Márk Bence
: Misek Márk Bence
A változatos eszközhasználat előnyei a coacheeban meglévő energiák mobilizálására
: Móráné Terjéki Éva Kinga
: Móráné Terjéki Éva Kinga
"Szelek szárnyán" - Összehasonlító elemzés Magyarország és Spanyolország megújuló energiapolitikájáról, fókuszban a szélenergiával
: Varga Klaudia
: Varga Klaudia
A cégek közösségi média jelenlétének fontossága a B2B marketingben Az engagement szerepe
: Fábián Lilla
: Fábián Lilla
A fotovoltaikus napelem rendszerek elterjedése a világon, és szerepe Magyarországon
: Hájas Laura Fanni
: Hájas Laura Fanni
Magyar Divatmárkák Fenntarthatósággal Kapcsolatos Kommunikációja a Közösségi Médiában
: Nagy Dóra
: Nagy Dóra
Monor város kommunikációja a közösségi médiában
: Szűcs Boglárka
: Szűcs Boglárka
A Napelemes Térburkolat Kft. költség- és eredmény alakulásának elemzése, piaci helyzetének értékelése
: Presenszki Péter
: Presenszki Péter
A Manitu Solar Kft. pénzügyi helyzetének elemzése, valamint a napelemes iparág vizsgálata
: Udvardiné Szendrődi Orsolya
: Udvardiné Szendrődi Orsolya
HR marketing a BDO Magyarországnál - fókuszban a social média
: Osztián Katalin
: Osztián Katalin
Szélenergia, mint megújuló energiaforrás
: Tucsni Péter
Published: (2009)
: Tucsni Péter
Published: (2009)
Megújuló enrgiaforrások statisztikai vizsgálata
: ceglédi richárd
: ceglédi richárd
A pedofilellenes törvény és a média kommunikációja
: Palkovics Daniella Mercédesz
: Palkovics Daniella Mercédesz
A pedofilellenes törvény és a média kommunikációja
: Palkovics Daniella Mercédesz
: Palkovics Daniella Mercédesz
Közösségi média marketing a vendéglátásban
: Tudja Mónika
: Tudja Mónika
A közösségi média marketing hatása a sport világában
: Nagy Dóra
: Nagy Dóra
Az online és a közösségi jelenlét szerepe a cégek számára
: Bathó Réka
: Bathó Réka
Közösségi média szerepe a wellness szállodákban hazai szinten vizsgálva
: Kücüktüfekci Leyla
: Kücüktüfekci Leyla
Megújuló energiaforrások szerepe az európai, hazai gazdaságban és a lakosság tudatában
: Mihály Attila
: Mihály Attila
Közösségi média botrányok
: Boros Eszter Lili
: Boros Eszter Lili
A MÁV megújuló önrevízió nyilvántartása
: Péger Balázs
: Péger Balázs
Megújuló energiával a klímaváltozás ellen
: Pápai Zsombor Gergő
: Pápai Zsombor Gergő
Influencer marketing a közösségi média erejével
: Kis Mónika Viktória
: Kis Mónika Viktória
Influencer marketing, avagy a közösségi média hatása a turizmusra
: Vincze Dóra
: Vincze Dóra
A közösségi média marketing lehetőségei - influencer marketing
: Fejes Fanni
: Fejes Fanni
Németország megújuló energia támogatási rendszere a villamosenergia szektorában
: Geczinger Dóra
: Geczinger Dóra
A banki lakossági termékek hatékony kommunikációja és viszonya a fogyasztókkal, Fókuszban a személyi kölcsön
: Gyebnár Annamária
: Gyebnár Annamária
Közösségi média hatása a Z generációra
: Tuboly Dóra
: Tuboly Dóra
A kis rendezvényszervező cégek fejlődési lehetőségei a hazai piacon
: Papp Nikolett Viktória
: Papp Nikolett Viktória
A hazai és külföldi tőzsdei cégek osztalékpolitikájának összehasonlító vizsgálata
: Szöllősi Gábor Ákos
: Szöllősi Gábor Ákos
Similar Items
-
Megújuló energiák a fenntartható fejlődés tükrében
: Buzási Bálint Gergely -
Megújuló energiák és hulladékhasznosítás a Bakonyalján
: Dákai István -
Megújuló energiák fejlesztésének gazdasági hatásai víz és szennyvízgazdálkodás
: Gyetvan Balázs -
"Hogyan tehetjük zöldebbé az országot? - Hazai szerepvállalás a megújuló energiák terén."
: Burján Anna -
A megújuló energiák hasznosítása az Európai Unióra és Magyarországra vonatkozóan
: Kiss Dániel