Nike, mellbedobással a marketingbe
Elmentve itt :
Szerző: | Ferenczi Melinda |
---|---|
További közreműködők: |
Jäckel Dr. Katalin
Válóczi Dr. Marianna |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | ármarketing branding marketing Nike sportgazdaságtan |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/38787 |
Hasonló tételek
Milyen változást hoz a „service dominant logic” a marketingbe?
: Zsigmond Tibor
Megjelent: (2019)
: Zsigmond Tibor
Megjelent: (2019)
A Nike Inc. fundamentális vállalatértékelése
: Birkás Gréta
: Birkás Gréta
A Nike vásárlást ösztönző módszerei
: Juhász Gergő István
: Juhász Gergő István
The examination of consumer behaviour in Nike brand
: Horváth Roland
: Horváth Roland
A Nike valóban több mint egy márka?
: Takács András
: Takács András
RFID technológia a Nike Factory Store-nál
: Török Szilvia
: Török Szilvia
Nike’s branding activity and the secondary market of the sneaker industry
: Fejős Dorka Panna
: Fejős Dorka Panna
Fogyasztói elégedettség és lojalitás a Nike márka vonatkoztatásában
: Németh Andrea
: Németh Andrea
Az online kommunikációs tevékenység bemutatása és elemzése a Nike Inc. példáján keresztül
: Kelemen Ádám
: Kelemen Ádám
How did inventory management and supply chain change in Hungarian Nike stores in recent years?
: Béres Benedek
: Béres Benedek
Üzleti sikerek elérése a közösségi média alkalmazásával - A Nike marketingstratégiájának és versenyképességének elemzése
: Csík Patrícia Nelli
: Csík Patrícia Nelli
A Nike CSR tevékenységének bemutatása és a fogyasztói döntésekre illetve megítélésére gyakorolt hatásának elemzése
: Tóth Gergő Levente
: Tóth Gergő Levente
A Nike vállalat sikerének kulcsa, marketingstratégiájának elemzése és az Adidas-szal szemben elért eredményei
: Kőrösi Beatrix
: Kőrösi Beatrix
Középtávú befektetési lehetőségek vizsgálata a sportruházati kiskereskedelmi szektorban a COVID-19 hatásainak függvényében - a Nike, az Adidas, a Puma, az Under Armour és a Lululemon példáin keresztül
: Simon László
: Simon László
A magyarországi bulvársajtó
: Ferenczi Zoltán
: Ferenczi Zoltán
„Állás vagy munka?” – A motiváció szerepe a gazdasági szervezetek szempontjából
: Ferenczi Evelin
: Ferenczi Evelin
A British American Tobacco Hungary kommunikációja a társadalmi felelősségvállalás jegyében
: Ferenczi András
: Ferenczi András
A Michelin-csillag és a Michelin-csillagos éttermek helyzete egyes európai országokban és Magyarországon
: Ferenczi Dóra
: Ferenczi Dóra
A Pedrano Construction Hungary Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének vizsgálata a beszámolók alapján
: Ferenczi Edit
: Ferenczi Edit
A Hévízgyógyfürdő és Szent András Reumakórház elmúlt éveinek beruházásai és a Hévízi-tófürdő jövőbeli arculata
: Ferenczi Krisztina
: Ferenczi Krisztina
A turizmusmarketing szerepe Szeged turisztikai fejlődésében
: Ferenczi Éva
: Ferenczi Éva
A BLOGÍRÁS AKTUALITÁSÁNAK ÉS HATÁSMECHANIZMUSÁNAK VIZSGÁLATA
: Ferenczi Fanni
: Ferenczi Fanni
Logisztikai audit szolgáltató a GE Healthcare-nél
: Ferenczi Ádám
: Ferenczi Ádám
A 2017.évi FINA és MASTERS rendezvények hatásának elemzése
: Ferenczi Ágnes
: Ferenczi Ágnes
TRADÍCIÓ. EVOLÚCIÓ.INSPIRÁCIÓ. A magyar gasztronómia elmúlt kétszáz éve
: FERENCZI ROXÁNA
: FERENCZI ROXÁNA
A helyi önkormányzat költségvetésének bemutatása egy fővárosi önkormányzat költségvetésén keresztül
: Ferenczi Beáta
: Ferenczi Beáta
A Spring Boot keretrendszer nyújtotta lehetőségek bemutatása egy webshop példáján keresztül
: Ferenczi Evelin
: Ferenczi Evelin
Kisebbségi kapcsolatok kezelése az önkormányzatoknál
: Ferenczi Szilvia
: Ferenczi Szilvia
Mobil Alkalmazás Fejlesztése
: Ferenczi Zsolt
: Ferenczi Zsolt
Az USA-magyar külgazdasági kapcsolatok
: Ferenczi Krisztina
: Ferenczi Krisztina
Az esport térhódítása és hatásai
: Ferenczi Márton
: Ferenczi Márton
Changes of The Financial World
: Ferenczi Péter
: Ferenczi Péter
A vezetői számvitel a Volvo Autó Hungária Kft gyakorlatában
: Vercsekné Ferenczi Nóra
: Vercsekné Ferenczi Nóra
A hazai unit-linked termékek a tiszta részvény eszközalapok elemzése
: Ferenczi Gábor Ádám
: Ferenczi Gábor Ádám
A magyarországi lovas turizmus tendenciái és fejlesztési lehetőségei
: Ferenczi Flóra Beáta
: Ferenczi Flóra Beáta
Autókereskedelmi vállalkozások helye és szerepe a nemzetgazdaságban Autó-Zalán Kft.
: Franerné Ferenczi Anita
: Franerné Ferenczi Anita
Orvosi magánrendelők centralizálása az interneten
: Ferenczi Márk Kristóf
: Ferenczi Márk Kristóf
Számítógépes operációs rendszerek
: Ferenczi Kristóf Patrik
: Ferenczi Kristóf Patrik
A gazdasági világválság hatása a vállalatokra - Hogyan reagál a Lapker Zrt. a válságra?
: Mihály Melinda
: Mihály Melinda
Hogyan segíti a költségtudatosság érvényesülését és a vállalat fejlődését a gyakorlatban a vezetői számvitel a Rösch Mode Kft.-nél
: Molnár Melinda
: Molnár Melinda
Hasonló tételek
-
Milyen változást hoz a „service dominant logic” a marketingbe?
: Zsigmond Tibor
Megjelent: (2019) -
A Nike Inc. fundamentális vállalatértékelése
: Birkás Gréta -
A Nike vásárlást ösztönző módszerei
: Juhász Gergő István -
The examination of consumer behaviour in Nike brand
: Horváth Roland -
A Nike valóban több mint egy márka?
: Takács András