A hazai financial technology vállalatok marketingkommunikációjának jellemzői

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ertl Mátyás
Other Authors: Ágoston Tamás
Miskolczi Tibor András
Format: Thesis
Kulcsszavak:Financial Technology
készpénz
kis- és középvállalkozás - KKV
marketingkommunikáció
pos terminál
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38792
Description
Abstract:A szakdolgozatom a hazai financial technology vállalatok marketing kommunikációját mutatja be a POS terminálokon keresztül. A terminálok történetét, világ körüli dominanciáját ismertetem, illetve a szegmens lehetséges jövőjét. Hipotéziseimet a Magyar Nemzeti Bank és a Gazdasági Versenyhivatal hivatalos statisztikáival támasztom alá. A szakdolgozat ismerteti a COVID-19 világjárvány hatásait a kereskedelemben, azon belül a fizetési szokások változásait, új trendjeit. Készítettem egy mélyinterjút egy hazai fintech vállalat, az AgoraPay ügyvezető igazgatójával, amely leginkább a cége marketingkommunikációját járja körbe, azonban a szegmens hiányosságait is ismertetem, ennek elemzése is megtalálható a dolgozatban, illetve egy kérdőív, melyet több mint 100 Magyarországon dolgozó vállalkozó töltött ki, amely a hazai KKV szektor viszonyát hivatott bemutatni a POS terminálokhoz, illetve a következtetéseket a fintech vállalatok marketingkommunikációjára. A dolgozat bemutatja, hogy milyen pozitív hatásai vannak az online fizetésnek, illetve a Magyar Kormány támogatói programját is. A szakdolgozat kitér az online fizetés biztonságára, illetve a fintech szegmens piacelemzése is megtalálható benne.