Az influencer marketing szerepe a közösségi médiában és annak hatása a magyar társadalomra
Elmentve itt :
Szerző: | Ficsóri Nikolett Szilvia |
---|---|
További közreműködők: |
Eszes Dr. István
Gonda Dávid |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | 21. század digitális marketing influencer közösségi média reklámpszichológia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/38796 |
Hasonló tételek
Influencer marketing - Az influencer marketing hatása a fogyasztókra - Az influencer marketing a közösségi médiában
: Jurászik Dávid
: Jurászik Dávid
Influencer marketing jelentősége a közösségi médiában
: Hugyecz Erik
: Hugyecz Erik
A közösségi médiában terjedő álhírek hatása a társadalomra és személyes kapcsolatainkra
: Bollók Boglárka
: Bollók Boglárka
A médiában megjelenő gasztronómiai műsorok hatása a magyar társadalomra
: Vass Rózsa Johanna
: Vass Rózsa Johanna
Az influencer marketing jelenléte és annak hatása a közösségi média felületeken
: Árvai Ádám
: Árvai Ádám
Influencer marketing a közösségi médiában és a beauty influencerek hatása a hajápolási szokásokra
: Taródi Bettina
: Taródi Bettina
Az influencerek hatása a fogyasztó társadalomra, avagy az influencer marketing ereje a 21. században
: Sári Orsolya
: Sári Orsolya
Az influencer marketing térnyerése, sikerességének okai, valamint vállalati alkalmazásmódjai a közösségi médiában
: Grimm Erika
: Grimm Erika
Online marketing és szerepe a közösségi médiában
: Benei Nóra
: Benei Nóra
Az influencer marketing hatása a Z generációra a közösségi médiában, avagy mennyire befolyásolnak a véleményvezérek
: Bodnár Eszter
: Bodnár Eszter
A közösségi média veszélyei a társadalomra
: Király István Péter
: Király István Péter
A koreai hullám hatása a magyar társadalomra
: Szabó Melánia
: Szabó Melánia
Az Influencer Marketing És Annak Hazai Fogyasztókra Gyakorolt Hatása
: Lernyei Lőrinc
: Lernyei Lőrinc
A közösségi média és az influencer marketing befolyásoló hatása
: Lovácsi Fanni
: Lovácsi Fanni
Instagram marketing és influencerek a közösségi médiában
: Brandlhofer Richárd
: Brandlhofer Richárd
Az Accent Hotels marketing tevékenysége a közösségi médiában
: Tilesch Zsófia
: Tilesch Zsófia
A Mesterséges Intelligencia szerepe a közösségi médiában
: Horváth Bence Gábor
: Horváth Bence Gábor
A közösségi média jelene és az influencer-marketing szerepe Magyarországon
: Oláh Dorothea
: Oláh Dorothea
A közösségi média marketing lehetőségei - influencer marketing
: Fejes Fanni
: Fejes Fanni
Influencer marketing, avagy a közösségi média hatása a turizmusra
: Vincze Dóra
: Vincze Dóra
A közösségi média marketing, szerepe a fogyasztók döntéshozatalában, az influencer marketing térnyerése
: Balázs Réka
: Balázs Réka
A véleményvezérek hatása a fogyasztói társadalomra
: Kovács Lilien
: Kovács Lilien
Az influencer marketing hatása a magyar fogyasztókra
: Hidi Laura
: Hidi Laura
Az Internet of Things fejlődésének hatása a társadalomra
: Dörmer Dávid
: Dörmer Dávid
Az internetes vásárlás hatása a fogyasztói társadalomra
: Frank Dominika
: Frank Dominika
Az adóváltozások és ezek hatása a társadalomra
: Damásdi Krisztina
: Damásdi Krisztina
Influencer marketing a közösségi média erejével
: Kis Mónika Viktória
: Kis Mónika Viktória
Énmárka a közösségi médiában
: Varga Dorina
: Varga Dorina
Őszinteség a közösségi médiában
: Vesztróczy István Péter
: Vesztróczy István Péter
Márkaépítés a közösségi médiában
: Tóth Fruzsina
: Tóth Fruzsina
Kommunikáció a közösségi médiában
: Hordós Andrea
: Hordós Andrea
Tartalommarketing a közösségi médiában
: Birizdó Réka
: Birizdó Réka
Szervezetek a közösségi médiában
: Gábriel Anita
: Gábriel Anita
Kríziskommunikáció a közösségi médiában
: Biás Csongor
: Biás Csongor
Videómarketing a közösségi médiában
: Pap Dorina
: Pap Dorina
Tanulmány a közösségi médiában rejlő marketing-potenciál alakulásáról
: Hermann Dávid
: Hermann Dávid
Közösségi média szerepe az értékesítésben - Mobilredfox Kft. és az influencer marketing
: Orbán Dorottya
: Orbán Dorottya
Magyar Divatmárkák Fenntarthatósággal Kapcsolatos Kommunikációja a Közösségi Médiában
: Nagy Dóra
: Nagy Dóra
A szexuális tartalmú reklámok hatása a társadalomra
: Mátyás Zita
: Mátyás Zita
A közösségi médiában megjelenő reklámok hatása a fogyasztóra
: Sidó-Tahin Sarolta
: Sidó-Tahin Sarolta
Hasonló tételek
-
Influencer marketing - Az influencer marketing hatása a fogyasztókra - Az influencer marketing a közösségi médiában
: Jurászik Dávid -
Influencer marketing jelentősége a közösségi médiában
: Hugyecz Erik -
A közösségi médiában terjedő álhírek hatása a társadalomra és személyes kapcsolatainkra
: Bollók Boglárka -
A médiában megjelenő gasztronómiai műsorok hatása a magyar társadalomra
: Vass Rózsa Johanna -
Az influencer marketing jelenléte és annak hatása a közösségi média felületeken
: Árvai Ádám