A borfogyasztók attitűdjeinek vizsgálata
Saved in:
Main Author: | Magyar Csenge |
---|---|
Other Authors: |
Benkő Inez
Totth Dr. Gedeon |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | attitűd (tartós beállítódás; értékelő viszonyulás) bor borászat borkultúra Magyarország |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/38798 |
Similar Items
Vásárlók bioélelmiszerek fogyasztásával kapcsolatos szokásainak, attitűdjeinek vizsgálata, németországi kitekintéssel
: Demeter Ágnes
: Demeter Ágnes
A Z generáció tanulási attitűdjeinek vizsgálata az információtechnológia fejlődésének tükrében
: Kondella Szibilla
: Kondella Szibilla
Alapképzésben résztvevő hallgatók pénzügyi tájékozottságának és attitűdjeinek vizsgálata a bankmarketing szolgálatában
: Román Dávid
: Román Dávid
A házi kedvencekkel rendelkező fogyasztók/vendégek/turisták viselkedési attitűdjeinek vizsgálata a turizmusban
: Nagy Laura
: Nagy Laura
Belső ügyfélkoncepció vizsgálata egy közüzemi szolgáltatónál
: Magyar Henriett
: Magyar Henriett
A veszprémi Italguru Kft. marketingkommunikációs tevékenységének részletes vizsgálata
: Magyar Zsófia
: Magyar Zsófia
Logisztikai rendszer vizsgálata egy adott vállalat esetében
: Magyar Lilla
: Magyar Lilla
A konfliktusok kezelésének lehetséges módszerei és gyakorlati megvalósulásának vizsgálata vállalkozások esetében
: Magyar Veronika
: Magyar Veronika
Vásárlási szokások vizsgálata a G-Star üzlet példáján
: Bordás Csenge
: Bordás Csenge
A vállalati versenyképesség vizsgálata, a Robert Bosch Kft. tükrében
: Héder Csenge
: Héder Csenge
Az üzleti számítások oktatási módszerének vizsgálata a középfokú oktatásban
: Bodáné Magyar Viktória
: Bodáné Magyar Viktória
Az online és offline vásárlási szokások vizsgálata a XXI. században Magyarországon
: Korsós Csenge
: Korsós Csenge
Egy kisvállalat gazdasági és informatikai környezetének, munkafolyamatainak vizsgálata optimalizálási javaslatokkal
: Pálkövi Csenge Beáta
: Pálkövi Csenge Beáta
A kanban és a szupermarket összehasonlítása a Flextronics International Kft. anyagáramlásának fejlesztésében
: Magyar Melinda
: Magyar Melinda
A fenntarthatóság mint marketing eszköz és ennek hatásai a vállalatokra és a fogyasztókra
: Magyar Nóra
: Magyar Nóra
Áttöri-e a tőke a kínai nagy falat?
: Magyar Vilma
: Magyar Vilma
A digitális oktatás a tanárok és diákok szemszögéből
: Magyar Tünde
: Magyar Tünde
A magyar népesség fogyasztási szokásainak elemzése a fogyasztói kosár tükrében
: Magyar Zsuzsanna
: Magyar Zsuzsanna
A kozmetikai márkák arculatának pszichológiai hatásvizsgálata a Z generáció vonatkozásában.
: Magyar Ivett
: Magyar Ivett
Veszélyes áruk szállítása, szállítmányozása a gyakorlatban a Mediterran Shipping Company Magyarország Kft.-nél
: Magyar Mátyás
: Magyar Mátyás
Gluténmentes konyha a mindennapok gasztronómiájában
: Magyar Petronella
: Magyar Petronella
A pezsgő és gasztronómiai szerepe
: Magyar Benjamin
: Magyar Benjamin
A koronavírus hatása az árufuvarozásra
: Magyar Richárd
: Magyar Richárd
A munkaerő toborzás és kiválasztás folyamatának bemutatása a Henkel Magyarország Operations Kft. példáján keresztül
: Magyar Alexandra
: Magyar Alexandra
A felsőoktatásban tanuló/végzett fiatalok vállalkozási kedvének, hajlandóságának alakulása a koronavírus okozta járványhelyzet hatására
: Magyar Balázs
: Magyar Balázs
A divatipar és az e-kereskedelem kapcsolatrendszere elemzés a marketingmix tükrében
: Magyar Bálint
: Magyar Bálint
A Ferenczy Múzeumi Centrum számviteli információs rendszerének kialakítása és működése a XXI. század kihívásainak tükrében
: Magyar Erzsébet
: Magyar Erzsébet
A Ferencvárosi Torna Club marketingtevékenységének bemutatása
: Magyar Norbert
: Magyar Norbert
A home office csábításában – érvek és ellenérvek
: Magyar Edina
: Magyar Edina
A Raiffeisen Bank Zrt. beszámolási kötelezettségeinek bemutatása
: Magyar Ádám
: Magyar Ádám
Felhőalapú szolgáltatások és alkalmazásának lehetőségei a logisztikában
: Magyar Ildikó
: Magyar Ildikó
A Velencei-tó ifjúsági turizmusának fejlesztési lehetőségei
: Magyar Anita
: Magyar Anita
A közhasznú szervezetek adózási rendszere, kedvezmények, mentességek
: Magyar Henrietta
: Magyar Henrietta
Blockchain szerepe az ellátási láncban – A szervezeten belüli adaptáció validitása A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. példáján keresztül bemutatva
: Magyar Péter
: Magyar Péter
A Raiffeisen Bank Zrt. bankkártya értékesítési stratégiájának elemzése
: Magyar Zoltán
: Magyar Zoltán
A költségvetési szervek eszközgazdálkodása, tervezési és finanszírozási rendszere
: Magyar Henrietta
: Magyar Henrietta
A Buddha-Bar Hotel Budapest ételválasztékának bemutatása, elemzése
: Magyar Zsófia
: Magyar Zsófia
Carsharing szolgáltatás bemutatása és szerepe a városi társadalomban
: Magyar Márk
: Magyar Márk
Családbarát szállodák bemutatása a Danubius Hotels Group szállodaláncon belül
: Magyar Barbara
: Magyar Barbara
Elektronikus kereskedelmi szokások Magyarországon és elektronikus fizetési megoldások a hétköznapokban
: Magyar Levente
: Magyar Levente
Similar Items
-
Vásárlók bioélelmiszerek fogyasztásával kapcsolatos szokásainak, attitűdjeinek vizsgálata, németországi kitekintéssel
: Demeter Ágnes -
A Z generáció tanulási attitűdjeinek vizsgálata az információtechnológia fejlődésének tükrében
: Kondella Szibilla -
Alapképzésben résztvevő hallgatók pénzügyi tájékozottságának és attitűdjeinek vizsgálata a bankmarketing szolgálatában
: Román Dávid -
A házi kedvencekkel rendelkező fogyasztók/vendégek/turisták viselkedési attitűdjeinek vizsgálata a turizmusban
: Nagy Laura -
Belső ügyfélkoncepció vizsgálata egy közüzemi szolgáltatónál
: Magyar Henriett