VINOLION online borkóstolójegyzet marketingstratégiai elemzése
Saved in:
Main Author: | Szabó Adrienn |
---|---|
Other Authors: | Eszes István |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Bor Borfogyasztás Bormarketing Borkóstolás Marketingkommunikáció Online kommunikáció Online marketing Borkóstolójegyzet |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/3880 |
Similar Items
A honlap kommunikáció, mint online marketingstratégiai eszköz
: Szekeres Anett
: Szekeres Anett
Egy egészségtudatos étterem bevezetésének marketingstratégiai elemzése
: Misztl Alexandra
: Misztl Alexandra
A Power Plate Magyarország marketingstratégiai elemzése
: Herman Dóra
: Herman Dóra
Élelmiszeripari termékfejlesztés marketingstratégiai specifikációja
: Török Ádám Ambrus
: Török Ádám Ambrus
A SalonTech nemzetközi piacrálépésének marketingstratégiai elemzése
: Dudás Kata
: Dudás Kata
A videojáték fejlesztő cégek marketingstratégiái
: Kiss Benjámin
: Kiss Benjámin
Egy élelmiszeripari vállalkozás marketingstratégiai szemléletben
: Zsoldos Sára
: Zsoldos Sára
Egy egészségügyi fejlesztés marketingstratégiai koncepciójának kidolgozása
: Makra Mercédesz
: Makra Mercédesz
Marketingstratégiai tervezés a Shapelab példáján keresztül
: Pál Balázs Marcell
: Pál Balázs Marcell
Az Európán belüli országok marketingstratégiai összehasonlítása
: Birkás Dóra
: Birkás Dóra
A Közép-Magyarországi Régió KKV-inak marketingstratégiái
: Pintér Márk
: Pintér Márk
Marketingstratégiai javaslatok az Inglot szépségipari vállalat részére
: Pánits Flóra Kata
: Pánits Flóra Kata
A Nestlé L'Atelier prémium táblás csokoládé márka tényfeltáró marketingstratégiai elemzése
: Vén Bianca
: Vén Bianca
Marketingstratégiai koncepció és terv egy csemege üzlet számára
: Pálinkás Péter
: Pálinkás Péter
A harmadik országokat támogató magyar nonprofit szervezetek marketingstratégiái
: Hugyi Enikő
: Hugyi Enikő
Marketingstratégiai irányelvek kidolgozása a Florus Duo Kft. számára
: Tomasovszki Klaudia
: Tomasovszki Klaudia
A balatoni turizmus szezonalitásának kihívásai és marketingstratégiai megoldásai
: Müller Ádám
: Müller Ádám
A táplálékkiegészítők piacának elemzése marketingstratégiai szempontból, a BioTechUSA példáján keresztül
: Hornyák Erik György
: Hornyák Erik György
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása egy fiktív cukrászda példáján
: Tóth Cintia Eszter
: Tóth Cintia Eszter
A luxustermékek marketingstratégiai sajátosságainak bemutatása a Gucci luxusmárkán keresztül
: Mátray Alexandra
Published: (2014)
: Mátray Alexandra
Published: (2014)
A Hervis Sport-és Divatkereskedelmi Kft. XXI. századi marketingstratégiái
: Nagy-Győr Péter
: Nagy-Győr Péter
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv létrehozása a "STÉG24" részére
: Kapfinger Eszter
: Kapfinger Eszter
A nemzetközi piacralépés marketingstratégiái, azon belül a Wizz Air
: Ivancsik Szabolcs
: Ivancsik Szabolcs
A hazai kiselőadók kihívásai és marketingstratégiái az élőzenei szcénában
: Muhi Áron Balázs
: Muhi Áron Balázs
A Diotex-Bio Kft. tevékenységének marketingstratégiai elemzése, az egészségügy, mint piaci szegmens szempontjából
: Csabányi Krisztina Andrea
: Csabányi Krisztina Andrea
Törley márka 2005-ös aktivitásának értékelése és jövőbeni marketingstratégiai tervek
: Szalkai Johanna
Published: (2007)
: Szalkai Johanna
Published: (2007)
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása a Budapest Film Academy számára
: Jónás Tímea
: Jónás Tímea
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása a NapraKész Kft. számára
: Tolner Zsófia
: Tolner Zsófia
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása egy újonnan induló webáruház részére
: Kenyér Zoltán
: Kenyér Zoltán
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása egy induló designbútor startup vállalkozáshoz
: Panku Ádám
: Panku Ádám
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása egy induló, fiktív borbár számára
: Sziller Kristóf
: Sziller Kristóf
Magyarország első intelligens bevásárló mobil applikációjának, a ,,Cetli´´ marketingstratégiai tervének kialakítása
: Tóth Márta Vivien
: Tóth Márta Vivien
Marketingstratégiai módszerek a szállodaiparban-Marketingkommunikációs eszközök válságidőszakban, a COVID-19 tükrében
: Kormos Panni
: Kormos Panni
A BioTechUSA térhódításai az étrend-kiegészítők piacán marketingstratégiai szempontból
: Laták Alexa
: Laták Alexa
Marketingstratégiai koncepció és marketing terv kidolgozása a Berga Color Bt. számára
: Bergendy Balázs
: Bergendy Balázs
Az Alma Mater Étterem marketingstratégiai elemzése, különös tekintettel a BGE KVIK-en tanuló hallgatók fogyasztói magatartására
: Kovács Nikolett
: Kovács Nikolett
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása a TEST-RE Alapítvány által működtetett edzőterem részére
: Ambrus Ádám
: Ambrus Ádám
A Profilplast Műanyagtermék Gyártó Kft. marketingterve és marketingstratégiai koncepciója a 2014-es évre
: Kiss Flóra
: Kiss Flóra
A globális vs. lokális marketingstratégiai szemlélet bemutatása a Costa Coffee kávézó franchise hálózaton keresztül
: Herjeczki Martin Zoltán
: Herjeczki Martin Zoltán
A Magyar Telekom Nyrt. és a Magenta1 szolgáltatási csomag piacvezető pozíciójának megközelítése marketingstratégiai oldalról
: Deán Balázs
: Deán Balázs
Similar Items
-
A honlap kommunikáció, mint online marketingstratégiai eszköz
: Szekeres Anett -
Egy egészségtudatos étterem bevezetésének marketingstratégiai elemzése
: Misztl Alexandra -
A Power Plate Magyarország marketingstratégiai elemzése
: Herman Dóra -
Élelmiszeripari termékfejlesztés marketingstratégiai specifikációja
: Török Ádám Ambrus -
A SalonTech nemzetközi piacrálépésének marketingstratégiai elemzése
: Dudás Kata