A chatbot, mint marketingkommunikációs eszköz hatása a fogyasztói döntésekre

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Karbovánecz Tamás Adrián
További közreműködők: Fekete Fanni
Miskolczi Tibor András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitalizáció
digitális marketing
fogyasztói döntések
marketingkommunikáció
vásárlói döntések
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38814

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg38814
005 20220308091156.0
008 220308suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Karbovánecz Tamás Adrián 
245 1 2 |a A chatbot, mint marketingkommunikációs eszköz hatása a fogyasztói döntésekre  |c Karbovánecz Tamás Adrián  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatommal összefoglalást és betekintést szeretnék biztosítani a marketingszektorban felhasznált mesterséges intelligencia módszereiről. A chatbotok digitális marketingkommunikációban való alkalmazására koncentrálva megvizsgálom ezen módszerek fogyasztói magatartásra gyakorolt hatását. Ezenfelül szeretném megtudni chatbotok alkalmazásának eredményességét a vásárlási vágy felkeltését illetően a vásárlók körében.  A kapcsolódó szakirodalommal igazolva ismertetem marketingkommunikáció időbeli megközelítését, valamint az évek során felmerülő különbségeket. Kutatásomban górcső alá veszem a chatbotok napjainkban való elfogadottságát a fogyasztók körében a marketingkommunikáció területén.   Szakdolgozatomban szeretném kiemelni, hogy a kutatás a szakemberek által alkalmazott új mesterséges intelligencia technikáit alkalmazza és összefoglalást ad az új marketing trendekről és perspektívákról. Ezenkívül ez a kutatás irányadó marketingesek és cégek számára a tekintetben, hogy a legújabb digitális technológiák felhasználásával, termékeikkel, szolgáltatásaikkal kapcsolatos információikat eljuttathassák kívánt célcsoportjaikhoz emellett új ügyfeleket is képesek legyenek szerezni. Végezetül kutatásom eredménye javíthatja azt a stratégiai megközelítést, melynek mentén a cégek megszólítják ügyfeleiket chatbotokon keresztül, szem előtt tartva az esetlegesen felmerülő etikai kérdéseket.   A fentebb leírt összefoglalás rávilágít arra, hogy a mesterséges intelligenciával kapcsolatos tanulmányok nagyrésze jobban az informatikára, mint a marketing aspektusaira koncentrált. Kijelenthető tehát a marketing területre koncentrált információk korlátozott száma. Emellett az is egyértelmű, hogy a mesterséges intelligencia marketing szektorban való felhasználásáról szóló korábbi kutatások szinte mind, kivétel nélkül a vállalat szemszögéből foglalkoztak az előnyök vizsgálatával. 
695 |a digitalizáció 
695 |a digitális marketing 
695 |a fogyasztói döntések 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a vásárlói döntések 
700 1 |a Fekete Fanni  |e ths 
700 1 |a Miskolczi Tibor András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38814/1/ANSQ0J_szakdolgozat_MT_20211208.pdf  |z Dokumentum-elérés