A chatbot, mint marketingkommunikációs eszköz hatása a fogyasztói döntésekre
Elmentve itt :
| Szerző: | Karbovánecz Tamás Adrián |
|---|---|
| További közreműködők: |
Fekete Fanni
Miskolczi Tibor András |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | digitalizáció digitális marketing fogyasztói döntések marketingkommunikáció vásárlói döntések |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/38814 |
Hasonló tételek
A vállalati felelősségvállalás hatása a fogyasztói döntésekre
: Puchner Tamás
: Puchner Tamás
Chatbot - Barát vagy ellenség?
: Bakk Orsolya
: Bakk Orsolya
A zöldmarketing és annak hatása a fogyasztói döntésekre
: Handel Ágnes
: Handel Ágnes
A Covid19 járvány hatása a fogyasztói döntésekre
: Princz Nikolett
: Princz Nikolett
Mesterséges Intelligencia és Chatbot-ok hatása a társadalomra.
: Klamó Viktória
: Klamó Viktória
Televíziós reklámok befolyása a fogyasztói döntésekre
: Lukács Ivett
: Lukács Ivett
A mesterséges intelligencia hatása a fogyasztói döntésekre a szépségiparban
: Zrunek Nóra
: Zrunek Nóra
Az influenszer marketing hatása a fogyasztói döntésekre a szépségiparban
: Kovács Szimonetta
: Kovács Szimonetta
A blog, mint marketingkommunikációs eszköz A szépségblogokban rejlő reklámozás lehetőségei
: Bóna Katalin Emese
: Bóna Katalin Emese
Mesterséges Intelligencia és a Chatbot-ok
: Farkas Máté Zsolt
: Farkas Máté Zsolt
A Vállalatok társadalmi felelősségvállalásának hatása a fogyasztói döntésekre 2021-ben
: Dudás Fruzsina
: Dudás Fruzsina
Online reklámfogyasztás - A short-form videók hatása a fogyasztói döntésekre
: Nagy Veronika
: Nagy Veronika
Selejtelemzések hatása a beruházási döntésekre
: Terbéné Hutás Erika
: Terbéné Hutás Erika
Influencerek hatása a vásárlói döntésekre
: Bóta Áron
: Bóta Áron
Agilis szoftvertesztelés mesterséges intelligencia alapú chatbot segítségével
: Kovács Barna
: Kovács Barna
Üzleti Szótár (Business Glossary) alkalmazás chatbot integrációval
: Széles Luca
: Széles Luca
Using Artificial Intelligence-Based Chatbots in Travel Planning
: Böjtös Daniella Eszter
: Böjtös Daniella Eszter
Tehetségkutató, mint közvetett marketingkommunikációs eszköz egy énekes karrierjében
: Vass Viktória
: Vass Viktória
A trendek hatása a fogyasztói magatartásra és vásárlási döntésekre a parfümpiacon
: Ménesi Sabrina Tünde
: Ménesi Sabrina Tünde
Az influencer marketing hatása az Y és Z generáció fogyasztói döntésekre
: Varga Viktória
: Varga Viktória
Az influenszerek hatása a vásárlói döntésekre
: Bernáth Odett
: Bernáth Odett
Javaslatok chatbot fejlesztésére és tudásbázis készítése SAP törzsadatkezeléshez
: Somi Anita
: Somi Anita
A gyógyszermarketing hatása a fogyasztói döntésekre a vény nélkül kapható gyógyszerek piacán
: Éberling Anna
: Éberling Anna
A csomagautomaták megjelenése és marketingkommunikációjának hatása a fogyasztói döntésekre a hazai piacon
: Varga Krisztián
: Varga Krisztián
A közösségi média hatása a fogyasztói döntésekre a Mobilfox vállalat példáján keresztül.
: Zwirn Dorottya Virág
: Zwirn Dorottya Virág
Kiállítás, mint marketingkommunikációs eszköz, és egy szakmai kiállítás marketingterve
: Dudás Dávid
: Dudás Dávid
Az infláció hatása az árképzésre és a fogyasztói döntésekre az élelmiszer kiskereskedelemben
: Gulyás Kristóf Sándor
: Gulyás Kristóf Sándor
Az online és offline borértékesítés marketingstratégiáinak elemzése és hatása a fogyasztói döntésekre
: Végh-Szanics Dominika Enikő
: Végh-Szanics Dominika Enikő
Az infláció hatása az árképzésre és a fogyasztói döntésekre az élelmiszer kiskereskedelemben
: Gulyás Kristóf Sándor
: Gulyás Kristóf Sándor
A chatbot és a virtuális asszisztens szerepe az ügyfélélmény növelésében THE ROLE OF CHATBOTS AND VIRTUAL ASSISTANTS IN THE INCREASE OF CUSTOMER EXPERINCE –THE EXAMPLE OF VANDA
: Veres István, et al.
Megjelent: (2023)
: Veres István, et al.
Megjelent: (2023)
Az influencer marketing hatása a vásárlói döntésekre
: Bákonyi Patrik
: Bákonyi Patrik
A televízió, mint marketingkommunikációs eszköz és a TV2 szponzorációs megoldásai
: Hoffmann Gabriella
: Hoffmann Gabriella
Érzékenyítés, mint marketingkommunikációs eszköz használata a nemzetközi és a hazai piacokon
: Hammer Clió Ágnes
: Hammer Clió Ágnes
Az országmárka jelentősége, a média hatása a turisztikai imázsra és a fogyasztói döntésekre Magyarországon
: Tomek Vanessza
: Tomek Vanessza
A gyermekkori élmények hatása a felnőttkori utazási döntésekre
: Ócsai Abigél Szófia
: Ócsai Abigél Szófia
A környezeti ügyek hatása a stratégiai döntésekre Eurest Étteremüzemeltető Kft.
: Orodán Enikő
: Orodán Enikő
A nyomdaipari karton csomagolóanyagok szerepe, mint marketing eszköz és hatása a fogyasztói magatartásra
: Házi Diána
: Házi Diána
A mentorálás, mint a kiégés prevenciójának eszköze pénzügyi és számviteli területen
: Karagity Márk Adrián
: Karagity Márk Adrián
A közösségi média, mint marketingkommunikációs eszköz bemutatása az elméletben és a gyakorlatban
: Munkácsi Péter
: Munkácsi Péter
Páko Kft. a Hangfoglalás kiállításon, mint a cég kiemelt fontosságú marketingkommunikációs eszköze
: Somogyi Róbert
: Somogyi Róbert
Hasonló tételek
-
A vállalati felelősségvállalás hatása a fogyasztói döntésekre
: Puchner Tamás -
Chatbot - Barát vagy ellenség?
: Bakk Orsolya -
A zöldmarketing és annak hatása a fogyasztói döntésekre
: Handel Ágnes -
A Covid19 járvány hatása a fogyasztói döntésekre
: Princz Nikolett -
Mesterséges Intelligencia és Chatbot-ok hatása a társadalomra.
: Klamó Viktória