A chatbot, mint marketingkommunikációs eszköz hatása a fogyasztói döntésekre
Saved in:
Main Author: | Karbovánecz Tamás Adrián |
---|---|
Other Authors: |
Fekete Fanni
Miskolczi Tibor András |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | digitalizáció digitális marketing fogyasztói döntések marketingkommunikáció vásárlói döntések |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/38814 |
Similar Items
A vállalati felelősségvállalás hatása a fogyasztói döntésekre
: Puchner Tamás
: Puchner Tamás
Chatbot - Barát vagy ellenség?
: Bakk Orsolya
: Bakk Orsolya
A zöldmarketing és annak hatása a fogyasztói döntésekre
: Handel Ágnes
: Handel Ágnes
A Covid19 járvány hatása a fogyasztói döntésekre
: Princz Nikolett
: Princz Nikolett
Mesterséges Intelligencia és Chatbot-ok hatása a társadalomra.
: Klamó Viktória
: Klamó Viktória
Televíziós reklámok befolyása a fogyasztói döntésekre
: Lukács Ivett
: Lukács Ivett
A mesterséges intelligencia hatása a fogyasztói döntésekre a szépségiparban
: Zrunek Nóra
: Zrunek Nóra
A blog, mint marketingkommunikációs eszköz A szépségblogokban rejlő reklámozás lehetőségei
: Bóna Katalin Emese
: Bóna Katalin Emese
A Vállalatok társadalmi felelősségvállalásának hatása a fogyasztói döntésekre 2021-ben
: Dudás Fruzsina
: Dudás Fruzsina
Online reklámfogyasztás - A short-form videók hatása a fogyasztói döntésekre
: Nagy Veronika
: Nagy Veronika
Selejtelemzések hatása a beruházási döntésekre
: Terbéné Hutás Erika
: Terbéné Hutás Erika
Influencerek hatása a vásárlói döntésekre
: Bóta Áron
: Bóta Áron
Agilis szoftvertesztelés mesterséges intelligencia alapú chatbot segítségével
: Kovács Barna
: Kovács Barna
Using Artificial Intelligence-Based Chatbots in Travel Planning
: Böjtös Daniella Eszter
: Böjtös Daniella Eszter
A trendek hatása a fogyasztói magatartásra és vásárlási döntésekre a parfümpiacon
: Ménesi Sabrina Tünde
: Ménesi Sabrina Tünde
Tehetségkutató, mint közvetett marketingkommunikációs eszköz egy énekes karrierjében
: Vass Viktória
: Vass Viktória
Az influencer marketing hatása az Y és Z generáció fogyasztói döntésekre
: Varga Viktória
: Varga Viktória
Az influenszerek hatása a vásárlói döntésekre
: Bernáth Odett
: Bernáth Odett
Javaslatok chatbot fejlesztésére és tudásbázis készítése SAP törzsadatkezeléshez
: Somi Anita
: Somi Anita
A gyógyszermarketing hatása a fogyasztói döntésekre a vény nélkül kapható gyógyszerek piacán
: Éberling Anna
: Éberling Anna
Az infláció hatása az árképzésre és a fogyasztói döntésekre az élelmiszer kiskereskedelemben
: Gulyás Kristóf Sándor
: Gulyás Kristóf Sándor
Az online és offline borértékesítés marketingstratégiáinak elemzése és hatása a fogyasztói döntésekre
: Végh-Szanics Dominika Enikő
: Végh-Szanics Dominika Enikő
Az infláció hatása az árképzésre és a fogyasztói döntésekre az élelmiszer kiskereskedelemben
: Gulyás Kristóf Sándor
: Gulyás Kristóf Sándor
Kiállítás, mint marketingkommunikációs eszköz, és egy szakmai kiállítás marketingterve
: Dudás Dávid
: Dudás Dávid
A chatbot és a virtuális asszisztens szerepe az ügyfélélmény növelésében THE ROLE OF CHATBOTS AND VIRTUAL ASSISTANTS IN THE INCREASE OF CUSTOMER EXPERINCE –THE EXAMPLE OF VANDA
: Veres István, et al.
Published: (2023)
: Veres István, et al.
Published: (2023)
Az influencer marketing hatása a vásárlói döntésekre
: Bákonyi Patrik
: Bákonyi Patrik
Az országmárka jelentősége, a média hatása a turisztikai imázsra és a fogyasztói döntésekre Magyarországon
: Tomek Vanessza
: Tomek Vanessza
A gyermekkori élmények hatása a felnőttkori utazási döntésekre
: Ócsai Abigél Szófia
: Ócsai Abigél Szófia
A televízió, mint marketingkommunikációs eszköz és a TV2 szponzorációs megoldásai
: Hoffmann Gabriella
: Hoffmann Gabriella
Érzékenyítés, mint marketingkommunikációs eszköz használata a nemzetközi és a hazai piacokon
: Hammer Clió Ágnes
: Hammer Clió Ágnes
A környezeti ügyek hatása a stratégiai döntésekre Eurest Étteremüzemeltető Kft.
: Orodán Enikő
: Orodán Enikő
A nyomdaipari karton csomagolóanyagok szerepe, mint marketing eszköz és hatása a fogyasztói magatartásra
: Házi Diána
: Házi Diána
A mentorálás, mint a kiégés prevenciójának eszköze pénzügyi és számviteli területen
: Karagity Márk Adrián
: Karagity Márk Adrián
A közösségi média, mint marketingkommunikációs eszköz bemutatása az elméletben és a gyakorlatban
: Munkácsi Péter
: Munkácsi Péter
Páko Kft. a Hangfoglalás kiállításon, mint a cég kiemelt fontosságú marketingkommunikációs eszköze
: Somogyi Róbert
: Somogyi Róbert
Felhasználó által generált tartalom, mint hatékony marketingkommunikációs eszköz a Z generáció körében
: Molnár Anna
: Molnár Anna
A Krízis Rövid és Hosszú Távú Hatásai a Fogyasztói és Gazdasági Döntésekre
: Körmöczi Enikő
: Körmöczi Enikő
A marketingkommunikáció hatása a fogyasztói vásárlásra
: Pálfi Dávid
: Pálfi Dávid
A közösségi média marketing, mint fő marketingkommunikációs eszköz, a mikro- és kisvállalkozások életében
: Mihu Krisztina
: Mihu Krisztina
Gamification, mint HR eszköz
: Bajári Luca Sára
: Bajári Luca Sára
Similar Items
-
A vállalati felelősségvállalás hatása a fogyasztói döntésekre
: Puchner Tamás -
Chatbot - Barát vagy ellenség?
: Bakk Orsolya -
A zöldmarketing és annak hatása a fogyasztói döntésekre
: Handel Ágnes -
A Covid19 járvány hatása a fogyasztói döntésekre
: Princz Nikolett -
Mesterséges Intelligencia és Chatbot-ok hatása a társadalomra.
: Klamó Viktória