A közösségi futórendezvények marketingstratégiájának változása a Covid19 hatására.
Saved in:
Main Author: | Rendes Szonja Éva |
---|---|
Other Authors: |
Kárász Zsófia Veronika
Pólya Dr. Éva |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | koronavírus-járvány (COVID-19) marketingkommunikáció marketingstratégiák rendezvényszervezés sportstratégia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/38815 |
Similar Items
Színházba járók fogyasztói magatartásának változása a COVID-19 hatására
: Szigetvári Bettina
: Szigetvári Bettina
Az online vásárlási szokások változása a Covid19 hatására
: Mohi Csilla
: Mohi Csilla
A munkaerőpiac és az employer branding változása a COVID-19 hatására
: Nagy Réka
: Nagy Réka
Kis és Közepes Vállalatok finanszírozási környezetének változása a Covid-19 hatására
: Szabó Alexandra
: Szabó Alexandra
Az utcai futórendezvények hatása a gazdaságra és az egészségre
: Túri Zsuzsanna
: Túri Zsuzsanna
A túlzott turizmus és az utazási szokások változása a COVID-19 hatására
: Daróczi Kornél
: Daróczi Kornél
A vállalkozási tevékenység hatékonyságának és jövedelmezőségének elemzése, változása a Covid 19 hatására
: Pápai Tímea
: Pápai Tímea
Kultúrafogyasztás változása a múzeumokban a covid hatására
: Hegyi Anett
: Hegyi Anett
Fogyasztók online vásárlási szokásainak változása a COVID hatására
: Kelemen Viktória
: Kelemen Viktória
Az agrárium teljesítményének változása a 2008-as gazdasági válság és a COVID-19 hatására Magyarországon
: Hegedűs Szilárd, et al.
Published: (2022)
: Hegedűs Szilárd, et al.
Published: (2022)
Sharing economy bemutatása, és az Airbnb gazdasági helyzetének változása a COVID-19 koronavírus hatására
: Varga Ivett
: Varga Ivett
Az online és offline fogyasztói szokások változása a Covid-19 előtt, illetve annak hatására
: Básti Attila
: Básti Attila
Toborzás-kiválasztás változása a COVID19 járvány hatására egy FMCG szektorban működő multinacionális vállalatnál
: Tóth Balázs
: Tóth Balázs
Repülési szokások megváltozása a Covid-19 hatására
: Szőllősi Gréta
: Szőllősi Gréta
A távmunka és az otthoni munkavégzés változása a COVID-19 járvány hatására egy hazai nagyvállalatnál
: Kántor Klaudia Rózsa
: Kántor Klaudia Rózsa
A fogyasztói magatartás változása COVID-19 alatt
: Makány Berta
: Makány Berta
Alkoholfogyasztói szokások változása a Covid-19 alatt
: Csorna Dalma Réka
: Csorna Dalma Réka
Változások a szervezeti kommunikációban a COVID-19 világjárvány hatására
: Szűcs Tünde
: Szűcs Tünde
A digitális nomádok reagálása a COVID-19 világjárvány hatására
: Ujlaki Áron Gyula
: Ujlaki Áron Gyula
A globális ellátási lánc alakulása a COVID-19 hatására
: Fehér Blanka
: Fehér Blanka
Online élelmiszer - vásárlói viselkedés változásai a Covid-19 hatására
: Tálos Klaudia
: Tálos Klaudia
A nonprofit szervezetek online marketing tevékenységei és annak változása a Covid-19 hatására az AIESEC MKE példáján keresztül
: Csuri Viktória
: Csuri Viktória
A felhőszolgáltatások jelentőségének megváltozása az oktatásban a COVID-19 hatására.
: Pádár Katalin
: Pádár Katalin
A reklámok változása a koronavírus hatására
: Spitzhütel Ádám
: Spitzhütel Ádám
A turisztikai trendek változása a COVID-19 világjárvány után
: Kovács Nikolett
: Kovács Nikolett
Házhoz rendelési szokások változása a Covid-19 időszaka alatt
: Földi Marcell Sándor
: Földi Marcell Sándor
A Z-modul Kft. finanszírozásában bekövetkező változások a COVID19 hatására
: Frech Tamás
: Frech Tamás
A vállalatértékelés módszertana és gyakorlati alkalmazása – Egyes tőzsdei vállalatok értékének változása a Covid 19 és az orosz-ukrán konfliktus hatására
: Zádori Gábor
: Zádori Gábor
A marketing rugalmas változása a digitalizáció hatására
: Kovács Ádám
: Kovács Ádám
Online fogyasztási magatartás változása a vírus hatására
: Kohajda Orsolya Renáta
: Kohajda Orsolya Renáta
Az e-kereskedelem változása a koronavírus hatására
: Poczók Mária
: Poczók Mária
Zeneipari marketing eszközök és a zenefogyasztási tendenciák változása a Covid hatására a magyar piacon
: Tóth Dóra Csenge
: Tóth Dóra Csenge
Vásárlói szokások változása az online marketing hatására
: Beliczai Zorka
: Beliczai Zorka
A Játéksziget tartalommarketingjének változása a COVID-19 első hulláma alatt
: Áncsán Zsófia Petra
: Áncsán Zsófia Petra
Két választott vállalat vagyoni, pénzügyi, jövedelmezőségi helyzetének változása és összehasonlítása a Covid megjelenésének hatására
: Pál Teréz
: Pál Teréz
Fitnesz iparág változásai a Covid 19 hatására Mezei Eszter Fitness bemutatásán keresztül
: Dóri-Nagy Dorottya
: Dóri-Nagy Dorottya
A social media szerepének változása a koronavírus hatására
: Barna Eszter Sára
: Barna Eszter Sára
A banki szabályozás változása a gazdasági világválság hatására
: Paksi Egon
: Paksi Egon
Egyetemisták tanulási szokásainak változása a koronavírus-járvány hatására
: Keresztes Judit
: Keresztes Judit
Női és Férfi szerepek változása a média hatására
: Gudmann Vivien
: Gudmann Vivien
Similar Items
-
Színházba járók fogyasztói magatartásának változása a COVID-19 hatására
: Szigetvári Bettina -
Az online vásárlási szokások változása a Covid19 hatására
: Mohi Csilla -
A munkaerőpiac és az employer branding változása a COVID-19 hatására
: Nagy Réka -
Kis és Közepes Vállalatok finanszírozási környezetének változása a Covid-19 hatására
: Szabó Alexandra -
Az utcai futórendezvények hatása a gazdaságra és az egészségre
: Túri Zsuzsanna