A marketingkommunikáció jelentősége fogyasztói szempontból a gasztronómiai vállalkozások esetében

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Agárdi Nikoletta
Other Authors: Götz Laura
Oravecz Titanilla Éva
Format: Thesis
Kulcsszavak:21. század
gasztronómia
gasztrotörténet
marketingkommunikáció
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38816
Description
Abstract:Szakdolgozatom célja az gasztromarketing elméleti háttérének bemutatásán túl, megvizsgálni, mennyire befolyásolja a fogyasztói döntést az, hogy az adott vendéglátóegység tudatosan ügyel a kommunikációjára, és melyek azok az eszközök, amik a legjobban megragadják a fogyasztók figyelmét. Dolgozatomban kétféle kutatási módszerrel vizsgálom a fogyasztói döntést alakító tényezőket, a vendéglátásban használt marketingkommunikációs eszközöket és azok hatékonyságát.