A marketingkommunikáció jelentősége fogyasztói szempontból a gasztronómiai vállalkozások esetében
Saved in:
Main Author: | Agárdi Nikoletta |
---|---|
Other Authors: |
Götz Laura
Oravecz Titanilla Éva |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | 21. század gasztronómia gasztrotörténet marketingkommunikáció online marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/38816 |
Similar Items
Környezetvédelem marketingkommunikációs szempontból
: Kovács Sára
: Kovács Sára
A kávéházi kultúra jelentősége Budapest gasztronómiai életében
: Székvári Barna
: Székvári Barna
Gasztronómiai, borászati rendezvények turisztikai jelentősége, országimázs formálása
: Palincsár Dorina
: Palincsár Dorina
A kampánytervezés módszertana marketingkommunikációs szempontból vizsgálva
: Rozgonyi Csenge
: Rozgonyi Csenge
A Siklósi kistérség kiemelten vonzó adottságai, turisztikai, gasztronómiai és természeti szempontból vizsgálva
: Angyal-Óbert Emese
: Angyal-Óbert Emese
A Cezar Pincészet borainak bemutatása és gasztronómiai jelentősége
: Tot Stefánia
: Tot Stefánia
Az eseménymarketing jelentősége a borászatok marketingkommunikációs tevékenységében
: Kiss Nikoletta
: Kiss Nikoletta
Egy MOOC értékesítő cég esettanulmánya marketingkommunikációs szempontból
: Havasi Marcell
: Havasi Marcell
Fogyasztói szokások bemutatása a gasztronómiai turizmus trendjein keresztül
: Csákvári Anna Emese
: Csákvári Anna Emese
Gasztronómiai vállalkozások és a közösségi platformokon való jelenlét Hogyan hat egy étterem vendégkörére és forgalmára?
: Bognár Kinga
: Bognár Kinga
A Street Food, mint gasztronómiai irányzat bemutatása, és marketingkommunikációs eszközeinek ismertetése.
: Baráz Patrícia
: Baráz Patrícia
A Youth Waterpolo Carneval piaci bevezetésének megalapozása marketingkommunikációs szempontból
: Vincze Márk
: Vincze Márk
Marketingkommunikációs stratégia a Heineken esetében
: Gerő Virág
: Gerő Virág
Vad Állatok és erdei gombák gasztronómiai jelentősége és fogyasztása a vendéglátásban
: Botos Ákos
: Botos Ákos
A gasztronómiai programok és népi ételek megjelenésének hatása Szekszárdon
: Ádám Nikoletta
: Ádám Nikoletta
Családi vállalkozások generációváltása, mint kompetenciafüggő komplex probléma – oktatási szempontból
: Krancsovits Melinda, et al.
Published: (2020)
: Krancsovits Melinda, et al.
Published: (2020)
Zsidó gasztronómiai hagyományőrzés
: Szorgalmatos Dorottya
: Szorgalmatos Dorottya
Gasztronómiai fesztiválok Magyarországon
: Simon Nikolett
: Simon Nikolett
Gasztronómiai kalandok Svájcban
: Csányi Kitti
: Csányi Kitti
VEVŐKÖVETELÉS VIZSGÁLATA CASH FLOW ÉS LIKVIDITÁSI SZEMPONTBÓL EGY MULTINACIONÁLIS SZOLGÁLTATÓCÉG ESETÉBEN
: Vass Klára
: Vass Klára
A Mathias Corvinus Collegium 2021-es felvételi kampányának elemzése marketingkommunikációs szempontból
: Velkei Zsuzsanna Dóra
: Velkei Zsuzsanna Dóra
Az utódlás korlátai családi vállalkozások esetében
: Strohmajer Anikó
: Strohmajer Anikó
A véleményvezérek jelentősége a marketingkommunikációs folyamatban
: Vida Noémi
: Vida Noémi
Gasztronómiai fesztiválok és fesztiválgasztronómia
: Németh Attila
: Németh Attila
Hajós programok gasztronómiai kínálata
: Nick Karolina
: Nick Karolina
Szélsőséges gasztronómiai szokások vizsgálata
: Varga Ágnes
: Varga Ágnes
Gasztronómiai fesztiválok és fesztiválgasztronómia
: Szabó Róbert
: Szabó Róbert
Budapesti gasztronómiai hajóutak értékelése
: Arany Barbara Enikő
: Arany Barbara Enikő
Palócföld gasztronómiai változásainak vizsgálata
: Fricz Orsolya
: Fricz Orsolya
Magyarország gasztronómiai földrajzának útkeresése
: Sándor Dénes
Published: (2012)
: Sándor Dénes
Published: (2012)
A közösségi média jelenléte és hatása a különböző generációkra marketingkommunikációs szempontból napjainkban
: Németh Szilvia
: Németh Szilvia
A controllingredszer sajátosságai a családi vállalkozások esetében
: Horváth Mónika
: Horváth Mónika
A gasztronómiai rendezvények lebonyolítása, szervezése
: Kertész Nikolett
: Kertész Nikolett
A pezsgő és gasztronómiai szerepe
: Magyar Benjamin
: Magyar Benjamin
Gasztronómiai fesztiválok a Kárpát-medencében
: Czuppon Petra
: Czuppon Petra
Az ökomarketing és a greenwashing vállalati és fogyasztói szempontból Magyarországon
: Paróczai Kornél Márk
: Paróczai Kornél Márk
Az olajárak változásának jelentősége geopolitikai, illetve gazdasági szempontból, a huszadik századtól napjainkig
: Szegedi Tamás Miklós
: Szegedi Tamás Miklós
A fogyasztói bevonáson alapuló marketingkommunikáció
: Polgár Zsuzsa
: Polgár Zsuzsa
Praktikum vagy élmény? A mobil weboldal és a mobil alkalmazások összehasonlítása marketingkommunikációs szempontból
: Dániel Zsófia
: Dániel Zsófia
A kézműves magyar ízek vásárának marketingkommunikációs jelentősége
: Tomasovics Viktória
: Tomasovics Viktória
Similar Items
-
Környezetvédelem marketingkommunikációs szempontból
: Kovács Sára -
A kávéházi kultúra jelentősége Budapest gasztronómiai életében
: Székvári Barna -
Gasztronómiai, borászati rendezvények turisztikai jelentősége, országimázs formálása
: Palincsár Dorina -
A kampánytervezés módszertana marketingkommunikációs szempontból vizsgálva
: Rozgonyi Csenge -
A Siklósi kistérség kiemelten vonzó adottságai, turisztikai, gasztronómiai és természeti szempontból vizsgálva
: Angyal-Óbert Emese