Mikrotranzakció monetizációs forradalma a játékiparban fenntarthatótol a fenntarthatatlanig
Saved in:
Main Author: | Szabó Ádám |
---|---|
Other Authors: |
Budai Dr. László
Talata Dr. István |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | játékipar játékos viselkedés mikrotranzakció monetizáció üzleti modell |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/38817 |
Similar Items
Mikrotranzakciós modellek alkalmazása a videójátékokban
: Egedi Sándor Márk
: Egedi Sándor Márk
A pénz forradalma Elektronkus fizetési rendszerek
: Várhegyi Balázs
Published: (2014)
: Várhegyi Balázs
Published: (2014)
Az ételrendelés modern forradalma
: Bognár Kinga
: Bognár Kinga
Agilis menedzsment szerepe a mikrotranzakció alapú videójátékok fejlesztésében
: Kádár-Németh Kristóf
: Kádár-Németh Kristóf
A mikrotranzakciós rendszerek és azok hatása a videojáték iparra
: Turányi Bence Gábor
: Turányi Bence Gábor
Az MI Forradalma a Turizmus Világában Innováció és Haté-konyság a Szállodaipar és Utazásszervezés Területén
: Szabó Gábor
: Szabó Gábor
Pilvax, Red Bull, A Szavak Forradalma Egy marketingkommunikációs eszköz hatása a magyar kultúrára
: Horogh Zoltán
: Horogh Zoltán
A mesterséges intelligencia és robotika forradalma által nyílt lehetőségek az emberierőforrás-gazdálkodás területén
: Katona Edvin Roland
: Katona Edvin Roland
Márkaismertség növelése – avagy a Lovela és az e-commerce forradalma a bababarát mosószerek piacán
: Onhausz Nikolett
: Onhausz Nikolett
Online kereskedelem a jövő forradalma?
: Wiszt Timea
: Wiszt Timea
A kriptovaluták fellegvára A fizetőeszközök forradalma és háttértörténete
: Lőkös Marcell
: Lőkös Marcell
A mérleg valódiságának és a pénzügyi helyzet ellenőrzésének módszerei, könyvvizsgálati kötelezettséggel való kapcsolata
: Szabó Ádám
: Szabó Ádám
Vevői elégedettség mérés a bankszektoron belül
: Szabó Ádám
Published: (2018)
: Szabó Ádám
Published: (2018)
A magyar egyetemi/főiskolai hallgatók étkezési szokásainak vizsgálata A súlycsökkentő diéták hatása az étkezési szokásokra
: Szabó Ádám
: Szabó Ádám
CRM RENDSZER BEVEZETÉSÉNEK BEMUTATÁSA ÉS TOVÁBBFEJLESZTÉSÉNEK LEHETŐSÉGEI A GET-ENERGY MAGYARORSZÁG KFT.-NÉL
: Szabó Ádám
: Szabó Ádám
CRM RENDSZER BEVEZETÉSÉNEK BEMUTATÁSA ÉS TOVÁBBFEJLESZTÉSÉNEK LEHETŐSÉGEI A GET-ENERGY MAGYARORSZÁG KFT.-NÉL
: Szabó Ádám
: Szabó Ádám
Az Adna Café árbevételeinek tervezése-elemzése
: Szabó Ádám
: Szabó Ádám
The problems and questions of energy supply in Hungary
: Szabó Ádám
Published: (2013)
: Szabó Ádám
Published: (2013)
A beszerzési logisztika és segédanyag rendelés optimalizálásának bemutatása a Flextronics International Kft. zalaegerszegi telephelyén
: Szabó Roland Ádám
: Szabó Roland Ádám
Vásárlási szokások vizsgálata a háztartási és szórakoztató elektronikai termékeknél
: Szabó Ádám László
: Szabó Ádám László
A bukott vagy gyenge állam fogalmának körülhatárolása Szomália tükrében
: Szabó Ádám János
: Szabó Ádám János
Szervezeti HR management modern kihívásai
: Szabó Ádám Zoltán
: Szabó Ádám Zoltán
A szubjektivitás megjelenése a médiában és a képi ábrázolásban
: Sebestyén Ádám
: Sebestyén Ádám
A gasztroblogok szerepe a marketingkommunikációban
: Ádám Vanda
: Ádám Vanda
A szabadon termő és a termesztett gombák potenciálja a gasztronómiában
: Balla Ádám
: Balla Ádám
A pszichológia jelenléte a banki értékesítésben
: Babik Ádám
: Babik Ádám
A reklámok változása a koronavírus hatására
: Spitzhütel Ádám
: Spitzhütel Ádám
A helyi valuta szerepe a lokális gazdaságfejlesztésben A soproni kékfrank
: Boda Ádám
Published: (2013)
: Boda Ádám
Published: (2013)
A felelős vállalat és a fenntarthatóság kapcsolata a hazai KKV szektorban
: Mészáros Ádám
: Mészáros Ádám
Turizmus a Pécs-Villány térségben - a fejlesztés lehetséges irányai a bor és a kultúra összekapcsolása mentén
: Falk Ádám
: Falk Ádám
A kóserság bemutatása, a kóser catering jelenléte Magyarországon és a magyar emberek viszonyulása a kóser konyhához
: Husza Ádám
: Husza Ádám
A NAFTA újratárgyalásának okai. Avagy mire számíthatnak a tagállamok a USMCA-től?
: Kerekes Ádám
: Kerekes Ádám
A Kiehl's márka bevezetése a magyar piacra
: Hanol Ádám
: Hanol Ádám
Generációk a munkahelyen Fókuszban a Z generáció
: Kulcsár Ádám
: Kulcsár Ádám
A marketing rugalmas változása a digitalizáció hatására
: Kovács Ádám
: Kovács Ádám
A Napocska Játékbolt Online elérésének a mérése
: Ujvári Ádám
: Ujvári Ádám
A Web 2.0 és a közösségi média hatása a marketingkommunikációra -(R)evolúció?-
: Bükkösy Ádám
: Bükkösy Ádám
A Digitális Toborzás Hatása a Munkaerő Kiválasztására Kihívások és Stratégiák a 21. Században
: Kozák Ádám
: Kozák Ádám
A stadion, ahová még a sas is leszáll, avagy A szurkolói élmény vizsgálata a Groupama Aréna mérkőzésnapi szolgáltatásain keresztül
: Hegedüs Ádám
: Hegedüs Ádám
A teljesítményértékelés céljai és módszerei - A TÉR gyakorlati megvalósulásának vizsgálata a Colas cégcsoportnál
: Kovács Ádám
: Kovács Ádám
Similar Items
-
Mikrotranzakciós modellek alkalmazása a videójátékokban
: Egedi Sándor Márk -
A pénz forradalma Elektronkus fizetési rendszerek
: Várhegyi Balázs
Published: (2014) -
Az ételrendelés modern forradalma
: Bognár Kinga -
Agilis menedzsment szerepe a mikrotranzakció alapú videójátékok fejlesztésében
: Kádár-Németh Kristóf -
A mikrotranzakciós rendszerek és azok hatása a videojáték iparra
: Turányi Bence Gábor