Minden feladat fontos, de "a legkisebb is számít"!
Saved in:
Main Author: | Gyöngyösi Réka |
---|---|
Other Authors: |
Hajzer Gyula
Kopcsay Dr. László |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | elektronikus kereskedelem - online kereskedelem koronavírus-járvány (COVID-19) regionális vezetés Tesco vezetés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/38818 |
Similar Items
A legkisebb maximum módszere
: Hornung Tamás
Published: (2008)
: Hornung Tamás
Published: (2008)
Málta, az Európai Unió legkisebb tagállama
: Russo Alessandro
: Russo Alessandro
Bankfiók, mint a bankrendszer legkisebb működési egysége
: Irmes Máté Benedek
: Irmes Máté Benedek
Nemzetközi légi szállítási feladat bemutatása
: Nyirati Dávid
: Nyirati Dávid
Számít-e, ha zöldellünk? - Esettanulmány a zöldmarketing hatásairól a szállodaiparban
: Eszes Gabriella Judit
: Eszes Gabriella Judit
Mi számít sikeres projektzárásnak? A projektsiker megítélése egy tanácsadó cég szemszögéből
: Havrilla Petra
: Havrilla Petra
Frizura minden áron?
: Horváth Anna Zsófia
: Horváth Anna Zsófia
Magnézium, avagy az oly fontos ásványi anyag
: Kovács Stella Andrea
: Kovács Stella Andrea
Mixin - Egy kattintással minden!
: Kiss Luca Blanka
: Kiss Luca Blanka
A jelenlegi közigazgatási rendszer feladat- és szervezeti struktúrájának elemzése
: Füzi Ildikó
: Füzi Ildikó
A jelenlegi közigazgatási rendszer feladat- és szervezeti struktúrájának elemzése
: Bőcz Judit
: Bőcz Judit
Egy város minden útjának bejárása
: Cseresnyés Attila
: Cseresnyés Attila
Miért fontos a munka-magánélet egyensúlyának megtartása, és mit tehetünk megvalósulásának érdekében?
: Szabó Réka
: Szabó Réka
Az online mémkultúra dawkinsi értelmezése és fontos szerepe életünkben
: Nagy Richárd
: Nagy Richárd
A helyi önkormányzatok gyermekétkeztetési feladatainak ellátása a feladat alapú finanszírozási rendszerben
: Hengerics Veronika
: Hengerics Veronika
Minden, amit a közraktározásról tudni érdemes
: Jakab Ramóna
: Jakab Ramóna
Facility management feladat kihelyezés (outsourcing) stratégiai előkészítése, megvalósítása egy vállalkozás gyakorlatában
: Oláh Béla
: Oláh Béla
Pénzügyi kultúránk fejlesztése mint a tudásalapú gazdaság megteremtésének egy fontos építőköve
: Balázsné Lendvai Marietta
Published: (2006)
: Balázsné Lendvai Marietta
Published: (2006)
Fogyasztói magatartás a 21. században, avagy mi a fontos a Z generációnak
: Vass Dóra Kata
: Vass Dóra Kata
Stresszkezelés a turisztikai szektorban Magyarországon avagy miért fontos a humánerőforrás mentális állapota
: Sík Fanni
: Sík Fanni
Miért fontos a magyar fiatal KKV-k számára, hogy rendelkezzenek tudatos arculattal
: Bujdosó Péter
: Bujdosó Péter
Fontos történelmi emlékhelyek, hagyományápolás és vallásgyakorlás megítélése a kárpátaljai magyar kisebbség szemszögéből
: Kertész Dániel
: Kertész Dániel
Minden, amit a reklámról tudni lehet és kell
: Farkas Laura
: Farkas Laura
La estrategia de turismo de la Unión Europea y de Hungría
: Babinszki Réka
: Babinszki Réka
Konferenciaszervezés minden évben új csapattal az AIESEC-nél
: Makovics Roxána Gyöngyi
: Makovics Roxána Gyöngyi
Egy minden mentes kínálatot biztosító vendéglátóhely fenntarthatósági törekvései.
: Kiss Daniella
: Kiss Daniella
Az önkormányzatok bevételi szabályozó rendszerének bemutatása, különös tekintettel a normatív támogatások feladat-ellátásra gyakorolt hatására
: Bárány Eszter
: Bárány Eszter
Kötelező női kvóta, avagy ez már túllép minden határon
: Bende Kata
: Bende Kata
"Minden jegy elkelt" Kulturális fejlesztések szerepe Veszprém imázsának alakításában
: Illés Zsófia
: Illés Zsófia
Etude de faisabilité de création d’une entreprise de conditionnement de fruits de mer
: Mohsni Ahmed
: Mohsni Ahmed
La délocalisation partielle de la production de la Société „Bleu Électrique" de France en Roumanie
: Jánosi Réka
Published: (2007)
: Jánosi Réka
Published: (2007)
Mélyülés vagy dezintegráció? Az európai identitás mint az integráció jövőjét meghatározó egyik fontos tényező
: Bakosné Farkas Fruzsina
: Bakosné Farkas Fruzsina
A dohányzási szokások vizsgálata és szerepe a minden napi életben
: Harangozó Vivien Gabriella
: Harangozó Vivien Gabriella
Buli minden áron, avagy a buliturizmus és annak hatásai Budapsten
: Lévai Tamara
: Lévai Tamara
Az Antenna Hungária Zrt. elemzése, avagy Digitális műsorszolgáltatást minden háztartásnak
: Érsek-Csanádi Alexandra
: Érsek-Csanádi Alexandra
„Régen minden jobb volt” – valóban vissza kellene fordítani a jelenséget vagy szükségszerű a változás?
: Farkas-Kazy Réka Ildikó
: Farkas-Kazy Réka Ildikó
Márkaépítés, Eau de Tihany
: Spiegl Réka
: Spiegl Réka
Az Adyligeti Rendészeti Szakközépiskola 2014 és 2016 közötti feladat-ellátási, gazdálkodási keretfeltételeinek és gyakorlatának átfogó, összehasonlító elemzése
: Kissné Simkó Judit
: Kissné Simkó Judit
Közpénzügyi feladat- és forrásmegosztási gyakorlat értékelése az OECD ajánlásainak és néhány kelet-közép-európai ország tapasztalatainak tükrében
: Sivák József, et al.
Published: (2015)
: Sivák József, et al.
Published: (2015)
Minden, ami a márka körül forog. Brand aktiváció a magyar csapágypiacon
: Szabados Anna
: Szabados Anna
Similar Items
-
A legkisebb maximum módszere
: Hornung Tamás
Published: (2008) -
Málta, az Európai Unió legkisebb tagállama
: Russo Alessandro -
Bankfiók, mint a bankrendszer legkisebb működési egysége
: Irmes Máté Benedek -
Nemzetközi légi szállítási feladat bemutatása
: Nyirati Dávid -
Számít-e, ha zöldellünk? - Esettanulmány a zöldmarketing hatásairól a szállodaiparban
: Eszes Gabriella Judit