A Vállalatok társadalmi felelősségvállalásának hatása a fogyasztói döntésekre 2021-ben

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Dudás Fruzsina
Other Authors: Miskolczi Tibor András
Tömöry Anna Mária
Format: Thesis
Kulcsszavak:CSR
fogyasztói döntések
fogyasztói társadalom
környezettudatosság
vállalati társadalmi felelősségvállalás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38826

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg38826
005 20220308091209.0
008 220308suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Dudás Fruzsina 
245 1 2 |a A Vállalatok társadalmi felelősségvállalásának hatása a fogyasztói döntésekre 2021-ben  |c Dudás Fruzsina  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom témája a Vállalati Társadalmi Felelősségvállalás, ezen belül is az, hogy miként befolyásolja az embereket fogyasztási döntéseikben. Ilyen tekintetben a CSR-t, mint lehetséges marketing eszközt vizsgálom, azon túl, hogy valódi célját is előtérbe helyezem: egy vállalatnak, főleg egy globális érdekeltségekkel rendelkező nagyvállalatnak napjainkban szinte kötelessége, hogy formálja a piacot és a fogyasztókat is a társadalmilag tudatos irányba. 
695 |a CSR 
695 |a fogyasztói döntések 
695 |a fogyasztói társadalom 
695 |a környezettudatosság 
695 |a vállalati társadalmi felelősségvállalás 
700 1 |a Miskolczi Tibor András  |e ths 
700 1 |a Tömöry Anna Mária  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38826/1/A%20V%C3%A1llalatok%20t%C3%A1rsadalmi%20felel%C5%91ss%C3%A9gv%C3%A1llal%C3%A1s%C3%A1nak%20hat%C3%A1sa%20a%20fogyaszt%C3%B3i%20d%C3%B6nt%C3%A9sekre%202021-ben.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38826/2/A%20V%C3%A1llalatok%20t%C3%A1rsadalmi%20felel%C5%91ss%C3%A9gv%C3%A1llal%C3%A1s%C3%A1nak%20hat%C3%A1sa%20a%20fogyaszt%C3%B3i%20d%C3%B6nt%C3%A9sekre%202021-ben.pdf  |z Dokumentum-elérés