A Vállalatok társadalmi felelősségvállalásának hatása a fogyasztói döntésekre 2021-ben
Saved in:
Main Author: | Dudás Fruzsina |
---|---|
Other Authors: |
Miskolczi Tibor András
Tömöry Anna Mária |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | CSR fogyasztói döntések fogyasztói társadalom környezettudatosság vállalati társadalmi felelősségvállalás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/38826 |
Similar Items
A vállalatok társadalmi felelősségvállalásának fontossága napjainkban
: Laffer Lúcia
: Laffer Lúcia
Vállalatok társadalmi felelősségvállalásának vizsgálata a MOL-Csoport tükrében
: Prohászka Dóra
: Prohászka Dóra
A munkavállalói motiváció változása 2021-ben
: Sárközi Tímea
: Sárközi Tímea
A MOL Nyrt. társadalmi felelősségvállalásának vizsgálata
: Horváth Andrea
: Horváth Andrea
Az ALD Automotive társadalmi felelősségvállalásának vizsgálata
: Bodai Balázs Zoltán
: Bodai Balázs Zoltán
A vállalati felelősségvállalás hatása a fogyasztói döntésekre
: Puchner Tamás
: Puchner Tamás
A Magyar Telekom Nyrt. társadalmi felelősségvállalásának elemzése
: Halbrucker Anett
: Halbrucker Anett
Egy induló Webshop marketingkommunikációs lehetőségei 2021-ben
: Dorkó-Pap Lilla Marianna
: Dorkó-Pap Lilla Marianna
Kis- és középvállalkozások hitel lehetősége 2021-ben
: Szili Alexa
: Szili Alexa
Az Alnatura GmbH. társadalmi felelősségvállalásának bemutatása
: Mészáros Andrea
: Mészáros Andrea
Hazai nagyvállalatok társadalmi felelősségvállalásának vizsgálata és értékelése
: Eigemann Nóra
: Eigemann Nóra
A zöldmarketing és annak hatása a fogyasztói döntésekre
: Handel Ágnes
: Handel Ágnes
A Covid19 járvány hatása a fogyasztói döntésekre
: Princz Nikolett
: Princz Nikolett
A Green Fox Academy vállalati társadalmi felelősségvállalásának bemutatása
: Remport Zsófia
: Remport Zsófia
A budapesti mikro- és kisvállalkozások társadalmi felelősségvállalásának sajátosságai
: Kovács Kinga
: Kovács Kinga
Az Allianz Csoport társadalmi felelősségvállalásának vizsgálata esettanulmányokon keresztül
: Berki Gréta
: Berki Gréta
Televíziós reklámok befolyása a fogyasztói döntésekre
: Lukács Ivett
: Lukács Ivett
A mesterséges intelligencia hatása a fogyasztói döntésekre a szépségiparban
: Zrunek Nóra
: Zrunek Nóra
A chatbot, mint marketingkommunikációs eszköz hatása a fogyasztói döntésekre
: Karbovánecz Tamás Adrián
: Karbovánecz Tamás Adrián
A Magyar Posta Zrt.társadalmi felelősségvállalásának helye és szerepe
: Gáll Andrea
: Gáll Andrea
Online reklámfogyasztás - A short-form videók hatása a fogyasztói döntésekre
: Nagy Veronika
: Nagy Veronika
"Együtt a jövőbe" Az ISD Dunaferr Zrt. társadalmi felelősségvállalásának megítélése
: Kutrovátz Renátó
: Kutrovátz Renátó
A hazai banki és biztosítási piac társadalmi felelősségvállalásának marketing kommunikációja
: Fazekas Barbara
: Fazekas Barbara
Selejtelemzések hatása a beruházási döntésekre
: Terbéné Hutás Erika
: Terbéné Hutás Erika
Influencerek hatása a vásárlói döntésekre
: Bóta Áron
: Bóta Áron
Vállalatok társadalmi felelősségvállalásának bemutatása a Louis Vuitton Moët Hennessy csoporton, azon belül is a Louis Vuitton francia luxuscégen keresztül
: Kelecsényi Helga
: Kelecsényi Helga
Tájékozódás a digitális korban A Z generáció hírfogyasztási szokásai 2021-ben
: Pohl Kitti Angéla
: Pohl Kitti Angéla
A trendek hatása a fogyasztói magatartásra és vásárlási döntésekre a parfümpiacon
: Ménesi Sabrina Tünde
: Ménesi Sabrina Tünde
Az IKEA társadalmi felelősségvállalásának bemutatása. A világ legfontosabb emberei a gyermekek
: Vígh Judit
: Vígh Judit
2021-ben egy világjárvány kellős közepén milyen is egy rendezvényszervező cég élete
: Lózsi Luca
: Lózsi Luca
Az OTP Bank Nyrt. vállalati társadalmi felelősségvállalásának külső és belső kommunikációja
: Burján Ivett Nikolett
: Burján Ivett Nikolett
Az influencer marketing hatása az Y és Z generáció fogyasztói döntésekre
: Varga Viktória
: Varga Viktória
Az influenszerek hatása a vásárlói döntésekre
: Bernáth Odett
: Bernáth Odett
A gyógyszermarketing hatása a fogyasztói döntésekre a vény nélkül kapható gyógyszerek piacán
: Éberling Anna
: Éberling Anna
Az infláció hatása az árképzésre és a fogyasztói döntésekre az élelmiszer kiskereskedelemben
: Gulyás Kristóf Sándor
: Gulyás Kristóf Sándor
Az online és offline borértékesítés marketingstratégiáinak elemzése és hatása a fogyasztói döntésekre
: Végh-Szanics Dominika Enikő
: Végh-Szanics Dominika Enikő
Az infláció hatása az árképzésre és a fogyasztói döntésekre az élelmiszer kiskereskedelemben
: Gulyás Kristóf Sándor
: Gulyás Kristóf Sándor
AZ Ipress Center Nyomdaipari Központ társadalmi felelősségvállalásának bemutatása, Veled Vagyunk programján keresztül
: Szabó Emőke
: Szabó Emőke
A social media szerepe a globális marketing világában és annak változásai 2021-ben.
: Janovits Bence
: Janovits Bence
Az influencer marketing hatása a vásárlói döntésekre
: Bákonyi Patrik
: Bákonyi Patrik
Similar Items
-
A vállalatok társadalmi felelősségvállalásának fontossága napjainkban
: Laffer Lúcia -
Vállalatok társadalmi felelősségvállalásának vizsgálata a MOL-Csoport tükrében
: Prohászka Dóra -
A munkavállalói motiváció változása 2021-ben
: Sárközi Tímea -
A MOL Nyrt. társadalmi felelősségvállalásának vizsgálata
: Horváth Andrea -
Az ALD Automotive társadalmi felelősségvállalásának vizsgálata
: Bodai Balázs Zoltán