Elektromos autógyártók piacralépése - a Tesla stratégiája, és a fogyasztói magatartás a szektorban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Katona Bence Miklós
További közreműködők: Jäckel Dr. Katalin
Miskolczi Tibor András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:autó
autóipar
cégstratégia
marketing
marketingstratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38837

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg38837
005 20220308091223.0
008 220308suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Katona Bence Miklós 
245 1 0 |a Elektromos autógyártók piacralépése - a Tesla stratégiája, és a fogyasztói magatartás a szektorban  |c Katona Bence Miklós  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Átfogó kép formálása arról, hogy mi zajlik jelenleg az elektromos autók piacán, és kifejezetten a Tesla vállalati szintjén, emellett pedig a hazai fogyasztók hozzáállásának feltérképezése az elektromos járművekkel kapcsolatban.              Szekunder kutatásomban feltárom a vállalattal kapcsolatos fontos információkat, amely friss képet mutat a vállalat stratégiájáról, majd a primer kutatásomban a kvalitatív kutatásom alapján levont következtetések által egy kérdőívben felmérni a fogyasztói attitűdöket, preferenciákat. Ezután egy olyan összképet kapva, aminek segítségével javaslatot tudok tenni a vállalat hazai képviseletének, illetve a globális vállalatnak stratégiai szempontból. 
695 |a autó 
695 |a autóipar 
695 |a cégstratégia 
695 |a marketing 
695 |a marketingstratégiák 
700 1 |a Jäckel Dr. Katalin  |e ths 
700 1 |a Miskolczi Tibor András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38837/1/Katona%20Bence%20Mikl%C3%B3s%20Szakdolgozat%20NKVN98.pdf  |z Dokumentum-elérés