Az online marketing hatása a vállalkozásra és a fogyasztókra Online vásárlási szokások
Elmentve itt :
| Szerző: | Buzás Éva Mónika |
|---|---|
| További közreműködők: | Harsányi Dr. Dávid |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | e-marketing - elektronikus marketing elektronikus kereskedelem - online kereskedelem elektronikus reklám marketing reklám |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/38844 |
Hasonló tételek
Hazai online vásárlási szokások vizsgálata
: Jegesi Martin
: Jegesi Martin
Online vásárlási szokások és kereskedelem vizsgálata
: Novák Barnabás
: Novák Barnabás
Ruházati termékekkel kapcsolatos online vásárlási szokások
: Rabi Máté
: Rabi Máté
E-kereskedelem és online vásárlási szokások a Dermatopik.hu weboldalának elemzése
: Nagymáthé Nikolett Csilla
: Nagymáthé Nikolett Csilla
A CRS és az online marketing összemosódása és ennek hatása a fogyasztókra
: Szalai Bálint László
: Szalai Bálint László
Az online vásárlási szokások változása, különös tekintettel az élelmiszeriparra
: Marton Lilla Ágnes
: Marton Lilla Ágnes
Az e-kereskedelem a magyar online vásárlási szokások tükrében
: Végh Zoltán
: Végh Zoltán
Az online élelmiszer vásárlási szokások megváltozása a pandémai alatt
: Priszlinger Cintia Fanni
: Priszlinger Cintia Fanni
Az online vásárlási szokások változása a Covid19 hatására
: Mohi Csilla
: Mohi Csilla
Online-offline vásárlási szokások az élelmiszer kereskedelemben Fogyasztói preferenciák a járványhelyzet után
: Farouq Sadaf
: Farouq Sadaf
Online vásárlási szokások és a legfontosabb tényezők szolgáltatás választásakor
: Tukacs Klára Mária
: Tukacs Klára Mária
Online és offline vásárlási szokások a hazai lakosság körében
: Moldoványi Martin Sándor
: Moldoványi Martin Sándor
KÖZÖSSÉGI MÉDIA MARKETING TERV TEAM ACADEMY SPECIALIZÁCIÓN LÉTREHOZOTT VÁLLALKOZÁSRA
: Király Dániel
: Király Dániel
Az online és offline vásárlási szokások vizsgálata a XXI. században Magyarországon
: Korsós Csenge
: Korsós Csenge
Visegrád bővülő turisztikai kínálata és hatása egy helyi családi vállalkozásra
: Frőlich Csilla
: Frőlich Csilla
Energiahatékonysági beruházás hatása egy fiktív vállalkozásra pénzügyi és adózási szempontból
: Varga Lívia
: Varga Lívia
A vállalatok online eszközhasználatának fogyasztókra gyakorolt hatásai
: Nagy Ivett
: Nagy Ivett
Az influenszermarketing hatása az online vásárlási döntéshozatalra
: Márta Lilla
: Márta Lilla
Világítástechnikai szegmensben tevékenykedő kínai vállalat termékeihez kapcsolódó online vásárlási szokások
: Bokros Péter
: Bokros Péter
Online reklám jellegű bejegyzések hatása a fogyasztókra, elégedettségük növelésének lehetőségei
: Mészáros Csenge
: Mészáros Csenge
A Collection Of Style online jelenlétének hatása az online és offline vásárlási szokásokra.
: Tamás Balázs
: Tamás Balázs
Az online értékesítés hatása a gazdaságra és három generáció online vásárlási szokásai
: Nagy Nóra
: Nagy Nóra
Az online tartalomfogyasztási szokások környezeti hatása
: Tátrai Álmos
: Tátrai Álmos
Vásárlói szokások változása az online marketing hatására
: Beliczai Zorka
: Beliczai Zorka
Az influencer marketing hatása a magyar fogyasztókra
: Hidi Laura
: Hidi Laura
Telekom ügyfelek online vásárlási szokásai
: Babucs Nikolett
: Babucs Nikolett
Online marketing
: Dárdai Mónika
: Dárdai Mónika
Bútor Vásárlási Szokások
: Herczeg Enikő
: Herczeg Enikő
Online élelmiszer-vásárlási szokások és elektronikus fizetési lehetőségek vizsgálata 2019-től 2021-ig
: Rinkó Nóra
: Rinkó Nóra
A közösségi média hatása egy kezdő vállalkozásra - saját vállalkozásomon, az Art by Heart-on keresztül bemutatva
: Szabó Szonja
: Szabó Szonja
A koronavírus hatása a magyarországi online élelmiszer-vásárlási szokásokra
: Palánki Bence
: Palánki Bence
Az online reklámok fejlődése, kampánymenedzselése, továbbá a fogyasztókra gyakorolt hatásának viszgálata
: Dobossy Edvin
: Dobossy Edvin
Hasonló tételek
-
Hazai online vásárlási szokások vizsgálata
: Jegesi Martin -
Online vásárlási szokások és kereskedelem vizsgálata
: Novák Barnabás -
Ruházati termékekkel kapcsolatos online vásárlási szokások
: Rabi Máté -
E-kereskedelem és online vásárlási szokások a Dermatopik.hu weboldalának elemzése
: Nagymáthé Nikolett Csilla -
A CRS és az online marketing összemosódása és ennek hatása a fogyasztókra
: Szalai Bálint László