Magyarországi vállalatok CSR tevékenységeinek vizsgálata, kiemelve a business és nonbusiness szektor közötti együttműködéseket
Elmentve itt :
Szerző: | Kiss Nikolett |
---|---|
További közreműködők: |
Jäckel Dr. Katalin
Kárász Zsófia Veronika |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | CSR fenntarthatóság nonbusiness nonprofit szektor társadalmi felelősségvállalás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/38852 |
Hasonló tételek
A nonbusiness marketing hatása a vállalkozások megítélésére
: Elbert Dénes Sámuel
: Elbert Dénes Sámuel
A Profession.hu CSR tevékenységeinek marketingkommunikációs lehetőségei
: Ruszkai Nóra
: Ruszkai Nóra
A szervezetfejlesztés irányai napjainkban különös tekintettel a hazai nonbusiness szektorra
: Varjasi Martina Mirtill
: Varjasi Martina Mirtill
Magyarországi mobiltelefon-szolgáltatók reklám tevékenységeinek összehasonlítása
: Prutti Claudia Maria
: Prutti Claudia Maria
A magyarországi Starbucks kávézók marketingkommunikációs tevékenységeinek elemzése
: Borbás Tünde
: Borbás Tünde
A sportolók szabadidős tevékenységeinek vizsgálata
: Pavlovics Zsófia
: Pavlovics Zsófia
A magyarországi CSR gyakorlata a hazai telekommunikációs vállalatok és áruházláncok tükrében
: Torma Orsolya
: Torma Orsolya
Zalaegerszeg városmarketing és vendéglátásmarketing tevékenységeinek vizsgálata
: Boronyák Dóra Emília
: Boronyák Dóra Emília
A Cargill Magyarország Zrt. tevékenységeinek vizsgálata
: Kovács Lili
: Kovács Lili
A Rail Cargo Hungaria Zrt. CSR tevékenységének összehasonlítása más vállalatok CSR jelentésésvel
: Horváth Virág
: Horváth Virág
Corporate social responsibility (CSR) of businesses and practice in the Republic of Croatia
: Bevanda Toni
: Bevanda Toni
Magyarországi FMCG - vállalatok marketingtevékenységének vizsgálata
: Hetzmann Edit
: Hetzmann Edit
Vállalatok adózási formák közötti választási lehetősége
: Holló Ádám
: Holló Ádám
Az Éléskamra Étterem marketing tevékenységeinek vizsgálata a marketingmix elemeivel
: Tóth Lilla
: Tóth Lilla
A magyarországi CSR vállalati gyakorlatának elemzése
: Tóth Szabolcs
: Tóth Szabolcs
Dejmark Kft. áruforgalmi tevékenységeinek elemző bemutatása
: Tóth Gabriella
: Tóth Gabriella
A BKM környezetvédelmi tevékenységeinek PR stratégiája
: Kertész Dávid
: Kertész Dávid
A CSR és annak alkalmazása a hazai vállalatok körében
: Tóth Péter
: Tóth Péter
Az Audi Hungaria Motor Kft. környezetvédelmi és társadalmi tevékenységeinek vizsgálata
: Fejes Márk
: Fejes Márk
A CSR gyakorlat alkalmazása és hatásának vizsgálata a vállalatok és a munkavállalók tükrében
: Gócza Eszter
: Gócza Eszter
A magyarországi Zöld Szállodák CSR tevékenységének vizsgálata a fenntarthatóság jegyében
: Czúni Vivien
: Czúni Vivien
A Central Home online kommunikációs tevékenységeinek vizsgálata, javaslattétel a fejlesztésre
: Tordai Eleonóra
: Tordai Eleonóra
A chilei és a magyar nyugdíjpénztár szektor fejlődési tendenciái közötti párhuzam
: Kovács Ildikó
: Kovács Ildikó
Vállalatok társadalmi felelőssége – Kis- és középvállalkozások online CSR kommunikációjának elemzése
: Komlódi Ágota
: Komlódi Ágota
Vállalatok fenntarthatósági kommunikációjának és CSR tevékenységének hatása a fogyasztói magatartásra
: Fülöp Zita
: Fülöp Zita
Multinacionális nagyvállalatok magyarországi leányvállalatainak külső CSR kommunikációja
: Hornyák Zsanett
: Hornyák Zsanett
A Vincotech Kft. beszerzési tevékenységeinek elemző bemutatása
: Schweininger Ádám
: Schweininger Ádám
A Magyar Éremkibocsátó Kft. marketing tevékenységeinek elemzése
: Bártfai Veronika
: Bártfai Veronika
A Tatár Pékség Kft. kereskedelmi tevékenységeinek elemzése
: Balogh Olivér Attila
: Balogh Olivér Attila
Egy uszoda tevékenységeinek/szolgáltatásainak marketing tervének kialakítása
: Reé Evelin Éva
: Reé Evelin Éva
A CSR tendenciái Magyarországon a hazánkban működő brit vállalatok tükrében
: Barta Emese
: Barta Emese
A tréningpiac trendjei Magyarországon, kiemelve a turisztikai szolgáltatókat
: Bokor Szilvia Eszter
: Bokor Szilvia Eszter
Bankszektor általános könyvvizsgálata, kiemelve a kontroll alapú megközelítést
: Babai Anita
: Babai Anita
A CSR-on túl valóban felelős vállalatok
: Őszi Veronika
: Őszi Veronika
Borvásárlási és fogyasztási szokások vizsgálata a hazai piacon, kiemelve a Mátrai borokat
: Bernáth Vanda
: Bernáth Vanda
Az újonnan nyíló Alice Hotel nyitási tevékenységeinek és értékesítési lépéseinek a bemutatása
: Kiss Balázs
: Kiss Balázs
A Zala-Feed Kft. és logisztikai tevékenységeinek bemutatása
: Boronyák Flóra
: Boronyák Flóra
A vállalatok társadalmi felelősségvállalása és az Unilever Magyarország Kft. CSR stratégiái
: Stefán Réka
: Stefán Réka
Fenntartható kereskedelmi vállalatok - A Borsodi Sörgyár Kft. környezetmenedzsmentje és CSR tevékenysége
: Sziklai Fanni
: Sziklai Fanni
Thomas Cook utazási iroda csődjének vizsgálata, kiemelve a spanyolországi célterületre gyakorolt hatását
: Akócsi Zsófia
: Akócsi Zsófia
Hasonló tételek
-
A nonbusiness marketing hatása a vállalkozások megítélésére
: Elbert Dénes Sámuel -
A Profession.hu CSR tevékenységeinek marketingkommunikációs lehetőségei
: Ruszkai Nóra -
A szervezetfejlesztés irányai napjainkban különös tekintettel a hazai nonbusiness szektorra
: Varjasi Martina Mirtill -
Magyarországi mobiltelefon-szolgáltatók reklám tevékenységeinek összehasonlítása
: Prutti Claudia Maria -
A magyarországi Starbucks kávézók marketingkommunikációs tevékenységeinek elemzése
: Borbás Tünde