Marketingkommunikációs csatornák vizsgálata a Bonduelle példáján keresztül

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Szirbek Kristóf
Other Authors: Dobó Róbert
Format: Thesis
Kulcsszavak:Bonduelle
kommunikáció
média
médium
rádió
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38869
Description
Abstract:Kutatásom célja az egyes médiumok hatékonysága a különböző célcsoportok tekintetében. Primer és szekunder kutatásaim segítségével vizsgáltam meg az egyes csatornák sajátosságait és reklámhatékonyságát. A Bonduelle vállalat marketingkommunikációjának elemzésével egészítettem ki saját kutatásaimat. Konkrét vállalati vonatkozásommal is egy mintát szerettem volna feltüntetni, hogy egy multinacionális cég példáját nézve, milyen kommunikációs stratégiákról és célcsoport választásról beszélhetünk.   Kutatásommal egy általános képet szerettem volna adni arról, hogy milyen módon tudunk a célcsoportunkkal vagy minél több emberrel a leghatékonyabban kommunikálni.