Marketingkommunikációs csatornák vizsgálata a Bonduelle példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Szirbek Kristóf |
---|---|
További közreműködők: | Dobó Róbert |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Bonduelle kommunikáció média médium rádió |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/38869 |
Hasonló tételek
A Bonduelle Magyarországon végzett fuvarozás teljesítménymérése
: Kálmán Krisztina
: Kálmán Krisztina
Ügyviteli tevékenység a Bonduelle Central Europe Kft-nél
: Gulyás Éva
: Gulyás Éva
Marketingkommunikáció Marketingkommunikációs eszközök és csatornák hatékony alkalmazása a CCC Hungary Shoes Kft-nél
: Cseh Alexandra
: Cseh Alexandra
Bonduelle "A mi zöldségesünk" hűségprogram - Avagy a lojalitásprogramok hatékonysága zöldségkonzerv kategóriában
: Ihász Diána Dóra
: Ihász Diána Dóra
Rendelések feldolgozása és informatikai háttere a Bonduelle Central Europe Kft.-nél
: Faragó Frigyes
: Faragó Frigyes
Banki elektronikus csatornák
: Illés Dóra
: Illés Dóra
Az értékesítési csatornák és szállásfoglalási szokások vizsgálata a 4-5*-os szállodák gyakorlati példáján keresztül
: Nagy Kitti Mietta
: Nagy Kitti Mietta
Értékesítési csatornák a szállodaiparban
: Adorján Borbála
: Adorján Borbála
Elektronikus csatornák a bankszektorban
: Berkes Krisztina
: Berkes Krisztina
Kommunikációs csatornák egy autógyárban
: Szóda Tamás Krisztián
: Szóda Tamás Krisztián
Kommunikációs csatornák egy autógyárban
: Szóda Tamás Krisztián
: Szóda Tamás Krisztián
Disztribúciós csatornák a Hotel Nemzetiben
: Forrai Franciska
: Forrai Franciska
Elektronikus csatornák (internetbank és mobilbank)
: Galszter Anita
: Galszter Anita
A különböző kommunikációs csatornák hatékonyságának vizsgálata könnyűzenei koncertesemények megszervezésekor
: Csergő Mátyás
: Csergő Mátyás
Marketing csatornák a 2018-as Nemzeti oltóprogramban
: Orosz Richárd
: Orosz Richárd
Le plan de développement de la communication interne dans la zone Europe Centrale du groupe Bonduelle
: Kovács Dorottya Lilla
: Kovács Dorottya Lilla
Az elektronikus csatornák megjelenése és hatásai
: Magyar Ildikó
: Magyar Ildikó
Értékesítési csatornák a Mercure Budapest Korona Hotelben
: Borka Zsófia Zsuzsanna
: Borka Zsófia Zsuzsanna
Üzenetközvetítő csatornák alkalmazása a hazai kommunikációs kampányokban
: Doroszlai Beáta
: Doroszlai Beáta
A hagyományos marketingkommunikációs csatornák és a streaming szolgáltatások harca, a megváltozott fogyasztói magatartás és a marketing tükrében
: Boda Krisztina
: Boda Krisztina
Verseny a kereskedelmi csatornák között Az RTL és a TV2 kommunikációja
: Turza Viktória Tímea
: Turza Viktória Tímea
Beszerzési és értékesítési csatornák, valamint módszerek bemutatása a GE Healthcare disztribútorán keresztül
: Tóth Anna
: Tóth Anna
Marketingkommunikációs eszközök vizsgálata az 1000 Út Utazási Iroda példáján keresztül
: Gyurgyovits Éva
: Gyurgyovits Éva
Toborzási csatornák és módszerek a magyarországi szolgáltató-központokban
: Virók Dávid
: Virók Dávid
Az értékesítési csatornák integrációja és a kiterjesztett valóság
: Áldott István
: Áldott István
Kommunikációs csatornák az IT support és az ügyfeleik között
: Bokor István
: Bokor István
Sztochasztikus igényt kielégítő inhomogén kiszolgálási csatornák működésének optimalizálása
: Gubán Ákos
Megjelent: (2006)
: Gubán Ákos
Megjelent: (2006)
A szállodai szobafoglalás, az értékesítési csatornák, és a szobafoglalási szokások vizsgálata a Four Seasons Hotel Gresham Palace példáján
: Varga Dóra
: Varga Dóra
Toborzási csatornák hatékonyságának elemzése egy magyar nagyvállalat gyakorlatán kerszetül
: Gyarmati Andrea
: Gyarmati Andrea
Alkoholmarketing - Etikai normák, kommunikációs csatornák és trendek az alkoholiparban
: Verebélyi Fruzsina
: Verebélyi Fruzsina
Integrált marketingkommunikáció a Magne B6 példáján keresztül
: Losonczi Emese
: Losonczi Emese
Marketingkommunikációs stratégia és a közösségi média vizsgálata az Alice Hotel példáján keresztül
: Varga Bettina
: Varga Bettina
Digitalizáció hatása, az elektronikus csatornák jelene és jövője a bankszektorban
: Békési Bianka Zsófia
: Békési Bianka Zsófia
Az AXN piaci bevezetése és a tematikus csatornák jövője Magyarországon
: Virág István
: Virág István
Az elektronikus banki csatornák biztonsági kérdései és a fejlődési irányok
: Szatmári Ferenc
Megjelent: (2003)
: Szatmári Ferenc
Megjelent: (2003)
Marketingkommunikáció és márkaismertség vizsgálata az Avokado.com példáján
: Török Eszter Éva
: Török Eszter Éva
Marketingkommunikációs eszközök a szállodaiparban az Accent szállodalánc példáján keresztül
: Lőrincz Erika
: Lőrincz Erika
Termékbevezetés és marketingkommunikáció a Soproni Meggy Ale példáján keresztül
: Fekete Dorina
: Fekete Dorina
Marketingkommunikációs különbségek külföldön és belföldön a Volkswagen példáján keresztül
: Pápai Tímea
: Pápai Tímea
Marketingkommunikációs stratégia vizsgálata soproni kisvállalkozások egyik szegmensében
: Bertalan Kristóf
: Bertalan Kristóf
Hasonló tételek
-
A Bonduelle Magyarországon végzett fuvarozás teljesítménymérése
: Kálmán Krisztina -
Ügyviteli tevékenység a Bonduelle Central Europe Kft-nél
: Gulyás Éva -
Marketingkommunikáció Marketingkommunikációs eszközök és csatornák hatékony alkalmazása a CCC Hungary Shoes Kft-nél
: Cseh Alexandra -
Bonduelle "A mi zöldségesünk" hűségprogram - Avagy a lojalitásprogramok hatékonysága zöldségkonzerv kategóriában
: Ihász Diána Dóra -
Rendelések feldolgozása és informatikai háttere a Bonduelle Central Europe Kft.-nél
: Faragó Frigyes