Online marketing stratégia kialakítása, online marketing kampányok tervezése a Canon Hungária Kft. példáján keresztül
Saved in:
Main Author: | Ducsai Ábel Ákos |
---|---|
Other Authors: |
Eckert Bálint
Oláh Viktória |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | csatornák eszközök kampányok közösségi média online marketing stratégia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/38886 |
Similar Items
Online marketing stratégia kialakítása specialty kávézó részére
: Urbán Réka
: Urbán Réka
Online kommunikációs stratégia kialakítása egy gyógyszertárban
: Lénárt Balázs
: Lénárt Balázs
Online marketing stratégia bevezetése egy kisvállalkozásnál
: Burján Kira Beatrix
: Burján Kira Beatrix
Sztenderdizálható online marketing stratégia a KKV szektorban
: Zaleczky István Dániel
: Zaleczky István Dániel
Automatizált marketing kampányok a gyakorlatban
: Tótok Barbara
: Tótok Barbara
Online marketing stratégia javaslat a Szafi Products Kft.-nek
: Horváth Evelin
: Horváth Evelin
Controlling szakközgazdász/A controlling, mint az eredményes szervezet és vezetés hatékony eszköze a Canon Hungaria Kft-nél
: Faragó Adrienn Csilla
: Faragó Adrienn Csilla
Moziba járási szokások feltérképezése az online marketing stratégia fejlesztése érdekében a Prorom Entertainment Kft. példáján keresztül
: Csatos Eszter
: Csatos Eszter
Online marketing stratégia alkotás a gyakorlatban – A Sound Work Kft. új marketing stratégiájának megalkotása
: Medgyesi Tamás Krisztián
: Medgyesi Tamás Krisztián
Pilot marketing kampányok sikeressége - Aegon Nőnapi Kampány
: Csúri Adél
: Csúri Adél
Vállalati stratégia kialakítása, elemzése a Tízpróba Magyarország Kft. példáján keresztül
: Czibolya Cintia
: Czibolya Cintia
Online marketing megoldások a GLC Europe Kft. példáján keresztül
: Csempesz Zoltán Endre
: Csempesz Zoltán Endre
Online devizakereskedelem. Stratégia-optimalizálás.
: Héjja Ádám
: Héjja Ádám
A BMW online marketing tevékenységének bemutatása
: Bese Ábel Benjámin
: Bese Ábel Benjámin
Online marketing
: Vannai Andrea
: Vannai Andrea
Online marketing
: Dárdai Mónika
: Dárdai Mónika
Online marketing
: Zemlényi Anita
: Zemlényi Anita
Orosz dezinformációs kampányok Magyarországon két online hírportál vizsgálata
: Turóczi Tamás
: Turóczi Tamás
A trade marketing kampányok jelentősége – fókuszban az instore kihelyezések
: Hollik Viktória
: Hollik Viktória
Online marketing eszközök használata az Accor szállodalánc példáján keresztül
: Nashnoush Nóra
: Nashnoush Nóra
Az online marketing eszközök vizsgálata három szálloda példáján keresztül
: Gál Liza
: Gál Liza
Az online marketing bemutatása a Steamhouse Cafe példáján keresztül
: Bak Andrea
: Bak Andrea
A Trane Hungária Kft. alkalmazott marketing tevékenységei és az online kommunikáció hatásai
: Munkácsy Máté
: Munkácsy Máté
A Mattesz Baby Spa termékfejlesztésének támogatása online kampányok és digitális marketingeszközök használatával
: Ács Fanni
: Ács Fanni
Kommunikációs kampányok elemzése
: Zsemberi Alexandra
: Zsemberi Alexandra
Online marketingkommunikációs stratégia egy szabadidőközpont számára
: Tamás Ildikó
: Tamás Ildikó
Online marketing és influencer marketing
: Sári Orsolya, et al.
: Sári Orsolya, et al.
Humánerőforrás gazdálkodás tervezése, elemzése és értékelése, valamint a humán stratégia kialakítása az ADA Nova Kft. esetében
: Kiss Péter
: Kiss Péter
Az online marketing szerepe egy magyar KKV gyakorlati példáján keresztül
: Csatlós Kíra
: Csatlós Kíra
A konvencionális és az online marketing - a Nutriversum példáján keresztül
: Trefil Roxána Éva
: Trefil Roxána Éva
Online marketing A PPC világa
: Miskolczi Loránd
: Miskolczi Loránd
Az Allianz Hungária Zrt. marketingstratégiájának elemzése és fejlesztése online marketing eszközökkel
: Péter-Klicsu Erzsébet
: Péter-Klicsu Erzsébet
Telephely-választási stratégia elemzése egy üzletnyitás példáján keresztül
: Romfa Ákos
: Romfa Ákos
Kampányok a közösségi közlekedésben
: Szalai Dorina
: Szalai Dorina
Sziget Fesztivál reklám kampányok
: Varga Ferenc Miklós
: Varga Ferenc Miklós
Az online marketing és a sportmarketing kapcsolata a labdarúgás példáján keresztül
: Lévai Dávid
: Lévai Dávid
Online marketing stratégiaalkotás a KiwiSun bioszolárium franchise hálózat példáján keresztül
: Princzinger Nikolett Enikő
: Princzinger Nikolett Enikő
Online marketing a hokameraberles.hu oldalon keresztül
: Keszthelyi Dorina
: Keszthelyi Dorina
Az online marketing világa
: Tőtős Anett Evelyn
: Tőtős Anett Evelyn
Online marketing a bankszektorban
: Morvai Dominik
: Morvai Dominik
Similar Items
-
Online marketing stratégia kialakítása specialty kávézó részére
: Urbán Réka -
Online kommunikációs stratégia kialakítása egy gyógyszertárban
: Lénárt Balázs -
Online marketing stratégia bevezetése egy kisvállalkozásnál
: Burján Kira Beatrix -
Sztenderdizálható online marketing stratégia a KKV szektorban
: Zaleczky István Dániel -
Automatizált marketing kampányok a gyakorlatban
: Tótok Barbara