Az internetes kereskedelem megítélése a hazai fogyasztók körében
Saved in:
Main Author: | Molnár Boglárka |
---|---|
Other Authors: |
Eckert Bálint
Tarjányi Dániel |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | e-kereskedelem elektronikus kereskedelem - online kereskedelem fogyasztói magatartás internet internetes értékesítés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/38906 |
Similar Items
A Magyar Termék védjegy megítélése a hazai fogyasztók körében
: Paksi Márk
: Paksi Márk
Az Internetes kereskedelem
: Molnár Márton Bence
: Molnár Márton Bence
A gasztroblogok és bloggerek megítélése a fogyasztók körében
: Ujvári Lili Dorina
: Ujvári Lili Dorina
Az elektronikus kereskedelem fejlődésének hazai trendjei és magyar perspektívái a fogyasztók körében
: Csukás Milán
: Csukás Milán
A rovar alapú élelmiszerek elfogadottsága hazai fogyasztók körében
: Dobos Boglárka
: Dobos Boglárka
A fogyasztók manipulációja az internetes reklámokon keresztül
: Pécsi Mariann
: Pécsi Mariann
A magyarországi diszkontáruházak és saját márkás termékeinek megítélése a magyar fogyasztók körében
: Monori Veronika Éva
: Monori Veronika Éva
A Fair Trade mozgalmának és termékeinek ismertsége, megítélése a magyar fogyasztók körében
: Fájer Melinda
: Fájer Melinda
A sztármárkák és Cristiano Ronaldo CR7 márkájának megítélése a fogyasztók körében
: Korim Dorina Nikolett
: Korim Dorina Nikolett
Az internetes kereskedelem múltja, jelene, jövője
: Magyar Csaba
: Magyar Csaba
Az újrahasznosított termékek megítélése a fogyasztók szemszögéből
: Vitek Adrienn
: Vitek Adrienn
A hazai kekszek jellemzői az élelmiszer kiskereskedelmi hálózatokban és a fogyasztók megítélése
: Faddi Rebeka
: Faddi Rebeka
Fenntarthatóság a fogyasztók körében
: Balogh Bence
: Balogh Bence
A fogyasztói magatartás vizsgálata a hazai kraft sör fogyasztók körében
: Farkas Szilveszter Roland
: Farkas Szilveszter Roland
A MOL Nyrt.CSR tevékenységének ismertsége a fogyasztók körében
: Zsoldos Boglárka
: Zsoldos Boglárka
Tejet a tehéntől avagy A biotej perspektívái a hazai fogyasztók körében
: Burián Dóra
: Burián Dóra
A tradicionális és az újhullámos desszertek iránti kereslet elemzése a hazai fogyasztók körében
: Szögeczki Luca
: Szögeczki Luca
A Fintech és Insurtech, mint digitális megoldások ismertsége a hazai fogyasztók körében
: Tóth Zsuzsanna
: Tóth Zsuzsanna
Tőzsdei ügyletek megítélése a gazdasági felsőoktatásban részt vevők körében
: Molnár Balázs János
: Molnár Balázs János
INTERNETES KERESKEDELEM BEVEZETÉSE ÉS ÜZEMELTETÉSE MEGLÉVŐ RAKTÁROZÁSI RENDSZER TÁMOGATÁSÁVAL
: Pillmann Attila
: Pillmann Attila
Magyarországi e-kereskedelem, különös tekintettel a fiatal fogyasztók igényeire
: Borsi Viktória
: Borsi Viktória
Az e-kereskedelem helyzetének értékelése a COVID-19 járvány után, a hazai internetes vásárlási szokások alapján
: Balog Patrik
: Balog Patrik
Az energiaitalokkal kapcsolatos élmények vizsgálata a fogyasztók körében
: Vízkeleti Orsolya
: Vízkeleti Orsolya
Az vagy, amit iszol? A sörfogyasztással kapcsolatos attitűd és sztereotípiák vizsgálata hazai fogyasztók körében
: Potyondi Zsófia
: Potyondi Zsófia
Hazai és nemzetközi cukrászdák kínálatának elemzése 1. Nemzetközi és hazai csokoládé-trendek, preferenciák a fogyasztók körében
: Élő Adél
: Élő Adél
A divat marketingkommunikációs eszközeinek hatékonyságmérése az új fogyasztók körében
: Gagyi Diána
: Gagyi Diána
A NOBU éttermek sikerének kulcsa és a japán konyha népszerűsége a hazai fogyasztók körében
: Báder Luca
: Báder Luca
Az internet hatása turizmusra
: Molnár Nóra
: Molnár Nóra
A magyar fogyasztók vállalati társadalmi felelősségvállalással való kapcsolata és annak hatásai az internetes vásárlásaikra
: Gáli Ferenc
: Gáli Ferenc
Az innovatív marketing eszközök megítélése a fiatal felnőttek körében
: Ujlaki Áron Gyula
: Ujlaki Áron Gyula
A multi-level marketing megítélése a huszonévesek körében
: Soós Bendegúz
: Soós Bendegúz
A multi-level marketing megítélése a huszonévesek körében
: Soós Bendegúz
: Soós Bendegúz
Az influencerek, mint új kommunikációs eszköz ismertsége a fogyasztók körében
: Kalauz Ingrid
: Kalauz Ingrid
A fenntartható szállodák szerepének vizsgálata a környezettudatos fogyasztók körében
: Kovács Flóra
: Kovács Flóra
Társadalmi célú reklámok attitűdre gyakorolt hatása a fogyasztók körében
: Dervarits Diána
: Dervarits Diána
Az internetes kereskedelem bemutatása, annak magyarországi jogszabályozásai és a vele kapcsolatos fogyasztói attitűdök
: Deák Ramóna Hajnalka
: Deák Ramóna Hajnalka
A kereskedelem online platformjai. Magyar kis-és középvállalkozások értékesítés növelésének internetes lehetőségei
: Tarcsi Szilvia
: Tarcsi Szilvia
Az influenszermarketing tevékenység megítélése az Y és Z generáció körében
: Gergicsné Veér Annamária
: Gergicsné Veér Annamária
A COVID-19 világjárvány hatása a fogyasztók vásárlási magatartására az elektronikus kereskedelem viszonylatában
: Maglóczki Kíra
: Maglóczki Kíra
Az egészségtudatosság hatása a vásárlói döntésekre az "új generációs" fogyasztók körében
: Horváth Lívia
Published: (2014)
: Horváth Lívia
Published: (2014)
Similar Items
-
A Magyar Termék védjegy megítélése a hazai fogyasztók körében
: Paksi Márk -
Az Internetes kereskedelem
: Molnár Márton Bence -
A gasztroblogok és bloggerek megítélése a fogyasztók körében
: Ujvári Lili Dorina -
Az elektronikus kereskedelem fejlődésének hazai trendjei és magyar perspektívái a fogyasztók körében
: Csukás Milán -
A rovar alapú élelmiszerek elfogadottsága hazai fogyasztók körében
: Dobos Boglárka