Az SAP Product Support ticketing szoftverének felhő alapú rendszerbe való migrálása
Saved in:
Main Author: | Boldog Nóra Edina |
---|---|
Other Authors: |
Dobák Dr. Dóra
Erdey-Grúz Mária |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | 21. század cloud ERP rendszerek SAP ügyféltámogatás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/38919 |
Similar Items
SAP HANA Product Support jelenlegi működése és jövője
: Mikó Zsombor
: Mikó Zsombor
Az ügyfélelégedettség-mérés kihívásai és konklúziói a SAP Hungary Kft. Product Support részlegén
: Palatics Andrea
: Palatics Andrea
Az SAP Product Support üzenetfeldolgozási folyamatainak kihívásai és azok kezelése az SAPMMC rendszer használatával
: Pregitzer Viktor
: Pregitzer Viktor
Az SAP R/3 Product Support általános ismertetése és az MM-IV komponenes sajátosságai
: Lomen Dóra
: Lomen Dóra
SAP ticketing rendszereinek modernizálása a XXI. század igényeihez igazodva
: Jakab Ákos
: Jakab Ákos
Customer Support rendszerek fejlődése az SAP-nál
: Mogyorósi Balázs
: Mogyorósi Balázs
Automatizálás felhő alapú szolgáltatásban - Rundeck
: Katona Máté Lőrinc
: Katona Máté Lőrinc
A Google felhő alapú applikációi
: Schlachta Ferenc
: Schlachta Ferenc
Felhő alapú szolgáltatások nagyvállalati rendszerben
: Bicskei Gábor
: Bicskei Gábor
Felhő alapú tárhelyszolgáltatások ismertetése és összehasonlítása
: Bihi József
: Bihi József
A felhő alapú rendszerek és szolgáltatások adatvédelme
: Illés Bence
: Illés Bence
Webserver megoldás Nginx-el, felhő alapú szolgáltatásban
: Dósa Lilla
: Dósa Lilla
Felhő alapú IoT platform és rendszerkomponens tervezés
: Pál Dániel
: Pál Dániel
Felhő alapú szolgáltatások alkalmazása az üzleti és magánszférában
: Monori Fanni
: Monori Fanni
Product Support Without Incidents, Az ügyfél kiszolgálás egy újabb szintre lépése
: Fodor János Márk
: Fodor János Márk
Szoftverfejlesztési módszertanok vizsgálata, lehetőségei az SAP PE AIS Development Support munkacsoportban
: Poloma Beáta
: Poloma Beáta
Felhő alapú szolgáltatás bevezetése autókereskedéseknél és szervizeknél Magyarországon
: Kardos Attila
: Kardos Attila
Felhő alapú szolgáltatások és szerepük a videójáték iparban
: Baranyai András
: Baranyai András
Felhő alapú szolgáltatások az üzleti szférában és a mindennapokban
: Fekete Bence
: Fekete Bence
Felhő alapú üzleti intelligencia a Waberer's International Nyrt.-nél
: Dobrovitzky Bence
: Dobrovitzky Bence
Cloud Computing alkalmazása és felhő alapú szoftverek bevezetésének elemzése
: Tóth Roland
: Tóth Roland
Felhő alapú CRM megoldás fejlesztése Microsoft Dynamics 365 segítségével
: Csontos Máté
: Csontos Máté
A felhő alapú szolgáltatások térnyerése a dedikált hardvereszközökkel szemben
: Anga Sándor Máté
: Anga Sándor Máté
Az Office 365 felhő alapú szolgáltatás bevezetése egy felsőoktatási intézményben
: Ujváry Lajos
: Ujváry Lajos
Feladatkezelő (ticketing) rendszer bevezetése gazdasági szervezetnél
: Fogarasi András
: Fogarasi András
IFRS bevezetése Microsoft Dynamics Navision rendszerbe
: Fodor Diána Bettina
: Fodor Diána Bettina
Egy Informatikai Szolgáltató ticketing rendszerének bemutatása
: Farkas Gergely
: Farkas Gergely
Szállítmánykezelő rendszer integrálása meglévő vállalatirányítási rendszerbe
: Kiss Nikolett
: Kiss Nikolett
Az életbiztosítási évfordulós folyamat integrálása folyamatvezérlő rendszerbe
: Tóth Máté
: Tóth Máté
Az SAP cloud-üzletágának fejlődési mechanizmusa értékesítési szempontból és a kapcsolódó support jelentősége
: Palotai Krisztián
: Palotai Krisztián
A felhő alapú technológiák hatása a vállalatirányítási, ERP rendszerek fejlődésére
: Szihalmy Dániel
: Szihalmy Dániel
Kacsa feldolgozóüzem termelés irányító, tervező és ütemező szoftverének specifikálása, fejlesztése és bevezetése
: Tóth Aliz
: Tóth Aliz
Felhő alapú dokumentumkezelő rendszer bevezetése egy gyógyszeripari vállalatnál agilis projektmenedzsment alkalmazásával
: Beregi Réka
: Beregi Réka
Egy felhő alapú szálláshelykezelő rendszer bemutatása, a Sabee App példáján keresztül
: Qaradah Szimonetta
: Qaradah Szimonetta
Felhő alapú szolgáltatások marketingjének bemutatása a Microsoft Office 365 szolgáltatásán keresztül
: Téglás András
Published: (2014)
: Téglás András
Published: (2014)
Felhő alapú számítástechnika, mint a jövő IT megoldása, növekvő fontossága az alkalmazás üzemeltetésben
: Vigh Zoltán György
: Vigh Zoltán György
BGE Felhő
: Tasnádi Sarolta
: Tasnádi Sarolta
Szolgáltatások a felhőben - felhő alapú nyomtatás előnyei és hátrányai a vállalati környezetben
: Dallos Gergely
: Dallos Gergely
Felhő alapú szolgáltatások vállalati bevezetésének vizsgálati szempontjai a Microsoft Yammer példáján keresztül
: Back Alexandra
: Back Alexandra
Felhő informatika a BT gyakorlatában
: Stern Nóra
: Stern Nóra
Similar Items
-
SAP HANA Product Support jelenlegi működése és jövője
: Mikó Zsombor -
Az ügyfélelégedettség-mérés kihívásai és konklúziói a SAP Hungary Kft. Product Support részlegén
: Palatics Andrea -
Az SAP Product Support üzenetfeldolgozási folyamatainak kihívásai és azok kezelése az SAPMMC rendszer használatával
: Pregitzer Viktor -
Az SAP R/3 Product Support általános ismertetése és az MM-IV komponenes sajátosságai
: Lomen Dóra -
SAP ticketing rendszereinek modernizálása a XXI. század igényeihez igazodva
: Jakab Ákos