Szépségipari társadalmi felelősségvállalás vállalati és fogyasztói oldalról

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Balogh Orsolya
További közreműködők: Bodó Teodóra
Géring Dr. Zsuzsanna Margit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:CSR
fenntartható fogyasztás
környezettudatosság
társadalmi felelősségvállalás
vállalati felelősség
vállalati kommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38931
Leíró adatok
Kivonat:A tudatos fogyasztás napjainkban egyre nagyobb hangsúlyt kap, miért is lenne ez másképp a szépségipari termékek kapcsán, melyeket akár napi rendszereséggel is alkalmazunk bőrünkön. A fokozódó elvárásokkal szemben, mind minőségben, mind természetességben a márkák kampányairól, tevékenységeiről szóló információk háttérbe szorulnak. A szakdolgozat a kozmetikai vállalatok és a fogyasztók közti összefüggéseket kutatja. Vállalati oldalról az Yves Rocher és a The Body Shop kozmetikai cégek társadalmi felelősségvállalási tevékenységeit és annak kommunikációját, míg fogyasztói oldalról a vásárlási szempontokat és tájékozottságot vizsgálja.