Szépségipari társadalmi felelősségvállalás vállalati és fogyasztói oldalról

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Balogh Orsolya
További közreműködők: Bodó Teodóra
Géring Dr. Zsuzsanna Margit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:CSR
fenntartható fogyasztás
környezettudatosság
társadalmi felelősségvállalás
vállalati felelősség
vállalati kommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38931

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg38931
005 20220311084533.0
008 220311suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Balogh Orsolya 
245 1 0 |a Szépségipari társadalmi felelősségvállalás vállalati és fogyasztói oldalról  |c Balogh Orsolya  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A tudatos fogyasztás napjainkban egyre nagyobb hangsúlyt kap, miért is lenne ez másképp a szépségipari termékek kapcsán, melyeket akár napi rendszereséggel is alkalmazunk bőrünkön. A fokozódó elvárásokkal szemben, mind minőségben, mind természetességben a márkák kampányairól, tevékenységeiről szóló információk háttérbe szorulnak. A szakdolgozat a kozmetikai vállalatok és a fogyasztók közti összefüggéseket kutatja. Vállalati oldalról az Yves Rocher és a The Body Shop kozmetikai cégek társadalmi felelősségvállalási tevékenységeit és annak kommunikációját, míg fogyasztói oldalról a vásárlási szempontokat és tájékozottságot vizsgálja. 
695 |a CSR 
695 |a fenntartható fogyasztás 
695 |a környezettudatosság 
695 |a társadalmi felelősségvállalás 
695 |a vállalati felelősség 
695 |a vállalati kommunikáció 
700 1 |a Bodó Teodóra  |e ths 
700 1 |a Géring Dr. Zsuzsanna Margit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38931/1/Balogh_Orsolya_Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38931/2/BA_O_Balogh_Orsolya.pdf  |z Dokumentum-elérés