Az online hirdetési piac fejlődése és jelenkori kihívásai - Hirdetési kampánycélok az autós és telekommunikációs hirdetők esetében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Czeglédi Alexandra
További közreműködők: Erdélyi Eszter
Pecze Dr. Krisztina
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitalizáció
hirdetés
hirdetési formátumok
kampánytervezés
marketing
online marketing
reklám
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38940

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg38940
005 20220311084544.0
008 220311suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Czeglédi Alexandra 
245 1 3 |a Az online hirdetési piac fejlődése és jelenkori kihívásai - Hirdetési kampánycélok az autós és telekommunikációs hirdetők esetében  |c Czeglédi Alexandra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom az online hirdetésekre és hirdetési kampánycélokra fókuszál. Az online platformok elterjedésével, a hirdetések is egyre nagyobb szerepet kapnak, így fontos, hogy egy aktuális képet láthassunk ezek működéseiről. Diplomamunkám célja, hogy megismertessem az olvasókkal, hogy a digitális hirdetések milyen szerepet töltenek be az online térben, milyen nehézségekkel néznek szembe a hirdetők és médiatervezők, illetve az aktuális hirdetési trendeket is bemutatom. A kampányok hatékonysága és sikeressége is fontos tényező, így kutatásomban is nagy hangsúlyt fektettem ennek bebizonyítására. Fő hipotézisként megfogalmaztam, hogy kampánytervezés során a láthatóság fontosabb, mint az átkattintás az általam vizsgált autós és telekommunikációs szektorban. Választásom azért erre a két szektorra esett, mert ezek a hirdetői piac legmeghatározóbb szereplői, illetve munkám során ezekkel a hirdetőkkel találkozom a leggyakrabban. Primer kutatásom során interjúkat készítettem médiaügynökségi tervezőkkel, akiktől részletes információkat kaptam hipotézisem vizsgálatához. Szekunder kutatásom során elemeztem 3-3 autós és telekommunikációs hirdető kampányát, amit összehasonlítottam nemzetközi statisztikákkal, ezzel egy átfogóbb képet kaptam a kampányok sikeres teljesüléséről. Eredményeim azt bizonyítják, hogy a láthatóság csak bizonyos kampányok esetében fontosabbak az átkattintásnál. A mélyinterjúk alapján arra a következtetésre jutottam, hogy a feltételezésemhez részinformációkat szereztem, amivel a hipotézist nem tudtam teljesen igazolni, így elvetem.Ahhoz, hogy teljes mértékben tudjam igazolni a hipotézisemet, további interjúkat kellene készítenem több médiatervezővel, és meg kellene vizsgálnom, hogyan reagálnak a piaci trendekre a médiatervezők és a hirdetők, ezzel befolyásolva a láthatóság és az átkattintás arányának szerepét a kampányok tervezésekor. A kapott eredmények hasznosak lehetnek azon médiatervezőknek és hirdetőknek is, akik az online kampányaikat szeretnék hatékonyan kialakítani, ezzel növelve márkaismertségüket és bevételeiket. A láthatóság a kampányok során egyre nagyobb szerepet tölt be, így fontos, hogy ezen mérőszámot folyamatos megfigyelés alatt tartsuk. 
695 |a digitalizáció 
695 |a hirdetés 
695 |a hirdetési formátumok 
695 |a kampánytervezés 
695 |a marketing 
695 |a online marketing 
695 |a reklám 
700 1 |a Erdélyi Eszter  |e ths 
700 1 |a Pecze Dr. Krisztina  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38940/1/Szakdolgozat_Czegl%C3%A9di_Alexandra_JLE4UD.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38940/2/Titkos%C3%ADt%C3%A1si_k%C3%A9relem_Czegl%C3%A9di_Alexandra.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38940/3/BA_O_Czegl%C3%A9di_Alexandra.pdf  |z Dokumentum-elérés