Rendszergazdai feladatok bemutatása, végfelhasználói támogatás jegykezelő rendszeren keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Csillag Dénes Zsolt
További közreműködők: Lengyel Árpád
Rádi György
Kulcsszavak:adafeldolgozás
adatkezelés
gazdaságinformatika
szoftverek
telepítés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/38963

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg38963
005 20220311084619.0
008 220311suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Csillag Dénes Zsolt 
245 1 0 |a Rendszergazdai feladatok bemutatása, végfelhasználói támogatás jegykezelő rendszeren keresztül  |c Csillag Dénes Zsolt  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatomban bemutatom a service desk felépítését és fontosságát mennyivel összetettebb lett a fellépő  problémák megoldása. Részletesebb betekintést adok arról , hogy milyen módszerekkel és szoftverekkel dolgoznak az informatikai ügyfélszolgálat munkatársai.Bemutatom a Help Desk milyen fontos szerepet tölt be az információtechnológiai szolgáltatások elérhetőségének és minőségének biztosításában egy szervezetnek .A rendszergazdák általános feladatait , miben különböznek egy átlag felhasználótól és milyen széleskörű problémák megoldásában tudnak segíteni. 
695 |a adafeldolgozás 
695 |a adatkezelés 
695 |a gazdaságinformatika 
695 |a szoftverek 
695 |a telepítés 
700 1 |a Lengyel Árpád  |e ths 
700 1 |a Rádi György  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38963/1/szakdolgozat_P9WW7R_new.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38963/2/Titkos%C3%ADt%C3%A1si%20k%C3%A9relem.PDF  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/38963/3/%C3%96sszefoglal%C3%B3_P9WW7R_new.pdf  |z Dokumentum-elérés