A kis- és középvállalkozások lehetőségei az online térben - Fókuszban az online ruhavásárlási preferenciák
Saved in:
Main Author: | Egyeki Szabolcs Gergely |
---|---|
Other Authors: | Németh Dr. János Pál |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | digitális megjelenés e-kereskedelem elektronikus vásárlás - online vásárlás kis- és középvállalkozás - KKV közösségi média online ruhavásárlás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39017 |
Similar Items
Online ruhavásárlási szokások vizsgálata korreláció- és regressziószámítással
: Kádár Vanda
: Kádár Vanda
Generációk az online térben
: Czigler Dorka Rebecca
: Czigler Dorka Rebecca
PARADOX, divatmárka az online térben
: Ruppl Krisztina
: Ruppl Krisztina
Fogyasztói aktivitás az online térben
: Szakálas Sára Boglárka
: Szakálas Sára Boglárka
Sorozatgyilkosok médiareprezentációja az online térben
: Tóth Zsófia
: Tóth Zsófia
Vállalaton belüli kommunikációt elősegítő megoldások az online térben
: Kovács Gergely
: Kovács Gergely
Az online szállásfoglalással kapcsolatos fogyasztói preferenciák
: Küsz Anna
: Küsz Anna
Fogyasztói magatartás vizsgálata az online térben
: Szoboszlai Laura Luca
: Szoboszlai Laura Luca
Csapatépítő rendezvények vizsgálata az online térben
: Forgó Enikő
: Forgó Enikő
Invia.hu működése az online térben
: Egerszegi Iveta
: Egerszegi Iveta
Napjaink pénzügyi visszaélései az online térben
: André Veronika
: André Veronika
Fejlődés az online térben Az e-kereskedelmi lehetőségek vizsgálata és a kapmachinery.com webshop elemzése
: Kiss Olivér
: Kiss Olivér
Marketing fejlődése az online térben, azon belül az online magazinok fejlődése
: Farkas Réka
: Farkas Réka
Az it.hu brand bevezetése és az online térben való megjelenésének lehetőségei
: Pichner Eszter
: Pichner Eszter
Fenntarthatósággal kapcsolatos ruhavásárlási szokások
: Vereb Dóra
: Vereb Dóra
Az online rendelések mögötti logisztika és a fogyasztói magatartás az online térben
: Peiker Márk
: Peiker Márk
A Come On Inn hostel marketingstratégiája kis- és középvállalkozások lehetőségei az online-marketingben
: Esze Gergő
: Esze Gergő
Fogyasztói preferenciák vizsgálata az online és offline tánctanfolyamok körében
: Kőrösi Dániel
: Kőrösi Dániel
A férfi és női ruhavásárlási szokások
: Náhóczki Donát
: Náhóczki Donát
Online marketingkommunikáció alkalmazása a kis- és középvállalkozások szektorában
: Zsiga Dominika
: Zsiga Dominika
Online marketingkommunikáció alkalmazása a kis- és középvállalkozások szektorában
: Dvorák Réka
: Dvorák Réka
A kereskedelem online platformjai. Magyar kis-és középvállalkozások értékesítés növelésének internetes lehetőségei
: Tarcsi Szilvia
: Tarcsi Szilvia
Aktualitások az online szállásközvetítői térben - A Szállásvadász.hu piaci helyzete
: Molnár Petra
: Molnár Petra
Az Y és Z generáció álláskeresési szokásai napjainkban az online térben
: Zalka Virág
: Zalka Virág
Az online marketing jelenléte és jelentősége a kis-és középvállalkozások életében
: Belina Tímea
: Belina Tímea
Online szerencsejáték a Z generáció szemével – Preferenciák, tendenciák és kihívások
: Gyimesi Eszter
: Gyimesi Eszter
Fogyasztói magatartás, avagy a ruhavásárlási szokások alakulása
: Bocskor Nikolett
: Bocskor Nikolett
Értékesítési lehetőségek az online marketing eszközei által kis- és középvállalkozások esetében
: Ruskó Rebeka
: Ruskó Rebeka
A közösségi média és reklámok hasznossága az online térben működő vállalatok marketingkommunikációjában
: Németh Flóra
: Németh Flóra
Online marketing tevékenység eredményessége a hazai kis- és középvállalkozások esetében
: Körmendi Mátyás
: Körmendi Mátyás
Kis- és középvállalkozások finanszírozási lehetőségei
: Varga Bernadett Mária
: Varga Bernadett Mária
Vállalatok társadalmi felelőssége – Kis- és középvállalkozások online CSR kommunikációjának elemzése
: Komlódi Ágota
: Komlódi Ágota
Számlatömb, telepített program, online számlakiállítás? (Számlázás kis- és középvállalkozások esetében)
: Schvarcz-Fekete Orsolya
: Schvarcz-Fekete Orsolya
Az online marketing szerepe a hazai mikro-, kis- és középvállalkozások nemzetközi térnyerésében
: Molnár Kristóf Róbert
: Molnár Kristóf Róbert
A fenntarthatóság szerepe a Z generáció ruhavásárlási szokásaiban
: Mecséri Kata Márta
: Mecséri Kata Márta
Az online kereskedelem fejlődése és a koronavírus által megváltoztatott kereskedelmi térben betöltött szerepe
: Kárpáti Zsolt
: Kárpáti Zsolt
Az eladáshelyi értékesítésösztönző tevékenységek az offline és online térben a Danone Alpro márkáján szemléltetve
: Kalmár Dalma
: Kalmár Dalma
A kis- és középvállalkozások finanszírozási lehetőségei
: Sütő Viktória
: Sütő Viktória
A kis- és középvállalkozások adózási lehetőségei
: Redenczki Dóra
: Redenczki Dóra
A kis-, és középvállalkozások jövedelemadózási lehetőségei
: Sütő Szandra
: Sütő Szandra
Similar Items
-
Online ruhavásárlási szokások vizsgálata korreláció- és regressziószámítással
: Kádár Vanda -
Generációk az online térben
: Czigler Dorka Rebecca -
PARADOX, divatmárka az online térben
: Ruppl Krisztina -
Fogyasztói aktivitás az online térben
: Szakálas Sára Boglárka -
Sorozatgyilkosok médiareprezentációja az online térben
: Tóth Zsófia