Mitől sikeres egy település? – A településmárka tényezői közötti összefüggések vizsgálata Pécs város vonatkozásában.

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Czakó Friderika
További közreműködők: Juhász Alexandra
Németh Dr. Szilárd
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:branding
márka
márkaépítés
településfejlesztés
településmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39025

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg39025
005 20220311084759.0
008 220311suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Czakó Friderika 
245 1 0 |a Mitől sikeres egy település? – A településmárka tényezői közötti összefüggések vizsgálata Pécs város vonatkozásában.  |c Czakó Friderika  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozat célja, hogy választ találjon arra a kérdésre, hogy bár Pécs az egyik legnépszerűbb város, mi lehet az oka annak, hogy turisztikai szempontból nem kiemelkedő társaitól. A felmérés helyi lakosok és a potenciális turisták közreműködésével történik, hogy a település belső és külső imázsa is jól feltérképezhető legyen. A település márkája több irányból is megközelítésre kerül, az átfogó eredmény elérése érdekében. A felmérés eredményéből kiderül, hogy miben különbözik a márkaimázs és a település márkaidentitása, és irányt mutat az új pozicionálás lehetőségei felé. A felmérés eredményei ötletet adhatnak az olvasónak, a városmárkával kapcsolatos mélyebb kutatáshoz és azáltal a megfelelő márka pozíció megtalálásához. 
695 |a branding 
695 |a márka 
695 |a márkaépítés 
695 |a településfejlesztés 
695 |a településmarketing 
700 1 |a Juhász Alexandra  |e ths 
700 1 |a Németh Dr. Szilárd  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/39025/1/BA_SZ_Czako_Friderika.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/39025/2/BA_O_Czako_Friderika.pdf  |z Dokumentum-elérés