The Impact of TikTok on Business to Consumer Communication and its Long-Term Effects on Online Video Consumption
Elmentve itt :
Szerző: | Baranyi Kristóf |
---|---|
További közreműködők: |
Orosz Dr. Árpád
Szabó Milán |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | 21. század internetmarketing közösségi média reklámkészítés üzleti kommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39026 |
Hasonló tételek
The Application of Psychological Strategies in Brand Communication on TikTok in Hungary
: Óvári Flóra Veronika
: Óvári Flóra Veronika
How did TikTok change the lives and communication of the digital agencies?
: Molnár Lilla Rebeka
: Molnár Lilla Rebeka
TikTok az új Facebook
: Kővári Barbara
: Kővári Barbara
TikTok, mint marketingcsatorna előnyök és lehetőségek
: Farkas Norina
: Farkas Norina
A TikTok, mint marketing eszköz
: Farkas Anna
: Farkas Anna
A study of the effectiveness of key opinion consumers (KOCs) in influencer marketing on TikTok shop for electronics brands in Vietnam
: Tran Le Hoang
: Tran Le Hoang
Impact of social media marketing on the TikTok platform
: Sipos Máté
: Sipos Máté
A TikTok térnyerése az online marketingben
: Steigervald Róbert
: Steigervald Róbert
TikTok trendek és hatásuk a fogyasztói magatartásra
: Oláh Renáta
: Oláh Renáta
A Kärcher Magyarország marketingtevékenysége TikTok-on, a „Karchermagyarorszag”
: Tuza Zsombor
: Tuza Zsombor
Influencer Marketing in the beauty and Lifestyle Industry on TikTok and Instagram
: Hamikus Renáta
: Hamikus Renáta
A TikTok hatása a Z generáció vásárlási döntéseire
: Magyari Krisztina
: Magyari Krisztina
A TikTok hatása a Z generáció fogyasztói döntéshozatalára
: Tóth Laura
: Tóth Laura
A TikTok influencerek hatása a fogyasztók utazási döntéseire
: Borsodi Zsófia Réka
: Borsodi Zsófia Réka
For You (?) A TikTok térhódításának hatása a magyarországi influencerkmarketingre
: Kurucz Milán
: Kurucz Milán
A TikTok hatása a Z generáció mentális egészségére
: Várhegyi Dorina Adrienn
: Várhegyi Dorina Adrienn
Üzleti célú közösségi média - különös tekintettel a TikTok térhódítására
: Szűcs Laura Anna
: Szűcs Laura Anna
Az influencer marketing lehetőségeinek bővülése a TikTok megjelenését követően
: Pribék Mihály
: Pribék Mihály
A videómarketing és a TikTok használatával kapcsolatos fogyasztói magatartás
: Keresztesi Zsuzsanna
: Keresztesi Zsuzsanna
A TikTok közösségi média hatása az online fogyasztói magatartásra
: Gulyás Krisztina
: Gulyás Krisztina
Che Chang Hi’s marketing strategy based on the strong development of TikTok in Vietnam
: Ly Thu Thao
: Ly Thu Thao
Facebook, Instagram, TikTok és az Influenszerek, mint újszerű marketingkommunikációs eszközök.
: Csöregi Ádám
: Csöregi Ádám
A közösségi média marketing hatása a turizmusban – a TikTok vizsgálata
: Rácz Boglárka
: Rácz Boglárka
A TikTok hatása az Y és Z generáció fogyasztási szokásaira
: Zelei Viktória Petra
: Zelei Viktória Petra
A TikTok platform hatása a Z generáció street food étteremválasztására
: Kőszegváry Ádám Ferenc
: Kőszegváry Ádám Ferenc
A TikTok közösségi média hatása a fogyasztói magatartásra a Shein és a Temu esete!
: Hegyi Patrícia
: Hegyi Patrícia
The Influences of Covid-19 on Video Games Consumption and Behaviours
: Tran Nguyen-Tung Anh
: Tran Nguyen-Tung Anh
Videómarketing a közösségi oldalakon - A TikTok, a Facebook és az Instagram összevetésében
: Madar Fédra
: Madar Fédra
Regarding the strategy of Chinese Internet companies entering the Southeast Asian market----take Kuaishou, TikTok as examples
: Yang Jinrong
: Yang Jinrong
Hogyan befolyásolja a TikTok a „Z” generáció vásárlási szokásait és kapcsolatukat a márkákkal?
: Kiss Adél
: Kiss Adél
Promoting sustainable consumption in consumer-to-consumer interactions
: Breczku Anna Mária
Megjelent: (2022)
: Breczku Anna Mária
Megjelent: (2022)
A közösségi média trendek pszichológiai hatása a fogyasztókra- A Z generáció trendjei a TikTok-on
: Milstein Emily Viktória
: Milstein Emily Viktória
Sexuality in marketing communication and its effect on cunsumers
: Dao Ha Marianna Thai
: Dao Ha Marianna Thai
The influence of Kols on the belief and purchasing decision in the Cosmetic field of Young Vietnamese Women in Generation Z through TikTok platform in Vietnam
: Nguyen Linh Chi
: Nguyen Linh Chi
Analysis of the financial condition of the banking sector of Kazakhstan in terms of its liquidity
: Baitore Aigerim
: Baitore Aigerim
The effect of online communication on the consumer behaviour of generation Y and Z
: László Balázs
: László Balázs
The effect on the popularity and marketing of video game adaptations and their video game counterparts on each other.
: Soponyai Dávid Levente
: Soponyai Dávid Levente
Shaping and communicating of corporate branding a case study of TikTok
: Zhang Mingcheng
: Zhang Mingcheng
Consumer awareness of food consumption and catering services
: Orfei Gloria
: Orfei Gloria
Vinamilk’s communication on social media and its effect on brand perception
: Dinh Thi Tuoi
: Dinh Thi Tuoi
Hasonló tételek
-
The Application of Psychological Strategies in Brand Communication on TikTok in Hungary
: Óvári Flóra Veronika -
How did TikTok change the lives and communication of the digital agencies?
: Molnár Lilla Rebeka -
TikTok az új Facebook
: Kővári Barbara -
TikTok, mint marketingcsatorna előnyök és lehetőségek
: Farkas Norina -
A TikTok, mint marketing eszköz
: Farkas Anna