Az érzékszervi marketing hatékonyságának vizsgálata az egyetemisták körében
Elmentve itt :
| Szerző: | Denkovics Dorina |
|---|---|
| További közreműködők: |
Németh Dr. Szilárd
Sóvágó Gabriella |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | 7P modell érzékszervi marketing marketing marketingmix Neuromarketing |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39030 |
Hasonló tételek
Az érzékszervi marketing hatása a fogyasztóra a Rossmann drogéria nyomában
: Püski Dorina
: Püski Dorina
Az érzékszervi marketing fogyasztóra gyakorolt hatása
: Cseh Viktória
: Cseh Viktória
Az érzékszervi marketing fogyasztóra gyakorolt hatása
: Cseh Viktória
: Cseh Viktória
Kapunyitási pánik hatásának vizsgálata végzős egyetemisták körében
: Soltész Viktória
: Soltész Viktória
Az egészségtudatosság szerepe az alkoholfogyasztó egyetemisták körében
: Takács Réka
: Takács Réka
A pénzügyi kultúra vizsgálata a magyar egyetemisták körében
: Galambos Tamás
: Galambos Tamás
Élelmiszer-pazarlás a magyar egyetemisták körében
: Dénes Bertilla
: Dénes Bertilla
Élelmiszer-pazarlás a magyar egyetemisták körében
: Dénes Bertilla
: Dénes Bertilla
Az érzékszervi marketing alkalmazási lehetőségei a szállodai kommunikációban
: Varga Nelli
: Varga Nelli
Pénzügyi tudatosság a középiskolások és egyetemisták körében
: Skerlecz Bianka
: Skerlecz Bianka
Pszichológiai immunrendszer működése egyetemisták és munkavállalók körében
: Zámbó Judit
: Zámbó Judit
Friss és szárított fűszerek érzékszervi vizsgálata
: Máté Rebeka
: Máté Rebeka
Külföldi mobilitási motivációk vizsgálata a magyar egyetemisták körében, Dél-Koreára fókuszálva
: Roszik Erzsébet Anna
: Roszik Erzsébet Anna
Nálad célba ér? A Munch, mint startup marketingkommunikációja az egyetemisták körében
: Nagy Viktória
: Nagy Viktória
A magyar ginek fogyasztói érzékszervi és szemkamerás vizsgálata
: Jécsai-Kriston Koppány Ferenc
: Jécsai-Kriston Koppány Ferenc
Az érzékszervi marketing és alkalmazása a Costa Coffee, illetve Starbucks kávéházakban
: Benkő Inez
: Benkő Inez
Egyetemisták vállalkozói hajlandósága
: Ternóczky Gergő
: Ternóczky Gergő
A budapesti egyetemisták környezetbarát attitűdjének vizsgálata
: Csizmár Tibor Dániel
: Csizmár Tibor Dániel
Helyi termékek és a „jó étel, jó hangulat” trend terjedésének vizsgálata egyetemisták körében
: Balázsné Lendvai Marietta, et al.
Megjelent: (2022)
: Balázsné Lendvai Marietta, et al.
Megjelent: (2022)
Érzékszervi marketing és a vendégélmény kapcsolata a Barack Thermal Resortban
: Baranyi Nikolett
: Baranyi Nikolett
A marketing evolúciója a fogyasztók szempontjából - avagy a cipőbolttól az érzékszervi marketingig
: Fehér Barbara
Megjelent: (2008)
: Fehér Barbara
Megjelent: (2008)
A kozmetikai termékek marketing hatásának vizsgálata a Rhode kozmetikai márka tükrében Az érzékszervi marketing jelentősége a márkakommunikációban
: Lesti-Gúth Zsófia
: Lesti-Gúth Zsófia
A Balaton turisztikai térségben fejlődő kerékpáros turizmus és annak ismertsége az egyetemisták körében
: Kovács Boglárka Hajnalka
: Kovács Boglárka Hajnalka
Különböző édesítőszerek táplálkozásbiológiai jelentősége és érzékszervi összehasonlítása
: Csukás Hajnalka
: Csukás Hajnalka
Magyar ginek fogyasztói érzékszervi és szemkamerás vizsgálat
: Jécsai-Kriston Koppány Ferenc
: Jécsai-Kriston Koppány Ferenc
Toborzási stratégiák és ezek hatékonyságának vizsgálata az Y generáció körében
: Hadas Lilla
: Hadas Lilla
A koronavírus hatása az egyetemisták pénzügyi tudatosságára
: Győri Károly Benedek
: Győri Károly Benedek
A komlózási technológia hatása a sör érzékszervi tulajdonságaira
: Giczi Laura
: Giczi Laura
A komlózási technológia hatása a sör érzékszervi tulajdonságaira
: Giczi Laura
: Giczi Laura
A fogyasztók figyelméért folytatott küzdelem a kereskedelemben az érzékszervi marketingre támaszkodva
: Simon Barbara
: Simon Barbara
Marketing hatékonyságának vizsgálata a social médiában
: Turós Alexandra Linda
: Turós Alexandra Linda
A Coca-Cola influencer marketing hatékonyságának vizsgálata
: Takács Tímea
: Takács Tímea
Az online marketing eszközök hatékonyságának vizsgálata egy adott szállodalánc példáján
: Gendur Nikolett
: Gendur Nikolett
Értékesítés-támogató marketing eszközök hatékonyságának vizsgálata A Mazuri ügynökség példáján keresztül
: Pallai Panna Viola
: Pallai Panna Viola
A távmunka, illetve home office hatékonyságának vizsgálata a szellemi munkát végzők körében.
: Hetényi Attila
: Hetényi Attila
A magyar egyetemisták utazási döntései, és befolyásoló tényezői
: Szigetvári Xénia Bernadett
: Szigetvári Xénia Bernadett
Egyetemisták tanulási szokásainak változása a koronavírus-járvány hatására
: Keresztes Judit
: Keresztes Judit
A magyar egyetemisták nemzetközi mobilitási hajlandóságának elemzése az AIESEC példáján keresztül
: Bátori Valentina Eszter
: Bátori Valentina Eszter
A Vizsgadrukk és Stressz Hatása az Egyetemisták Szóbeli és Kommunikációs Teljesítményére
: Poroszkai Dominik
: Poroszkai Dominik
Álom vagy ámítás? A magyar egyetemisták motivációi és tapasztalatai az MLM világában
: Pongrácz Noémi
: Pongrácz Noémi
Hasonló tételek
-
Az érzékszervi marketing hatása a fogyasztóra a Rossmann drogéria nyomában
: Püski Dorina -
Az érzékszervi marketing fogyasztóra gyakorolt hatása
: Cseh Viktória -
Az érzékszervi marketing fogyasztóra gyakorolt hatása
: Cseh Viktória -
Kapunyitási pánik hatásának vizsgálata végzős egyetemisták körében
: Soltész Viktória -
Az egészségtudatosság szerepe az alkoholfogyasztó egyetemisták körében
: Takács Réka