A fogyasztói szokások változása a fenntarthatóság jegyében és a Henkel zöld stratégiája.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Gáncs Flóra Luca
Other Authors: Győri Dr. Zsuzsanna
Markó Tamara
Format: Thesis
Kulcsszavak:fenntarthatóság
fogyasztói szokások
Henkel
környezettudatosság
tudatos fogyasztó
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39049
Description
Abstract:A fenntarthatóság napjaink egyik legnagyobb problémája, szerencsére az ezért folytatott küzdelem egyre nagyobb teret nyer nem csak egyéni de vállalati szinten is ma már az egész világban. Egyre több cég próbál fenntartható megoldások újításával fejlődni. Azonban sokan még mindig nem gondolják/érzik ennek tényleges súlyosságát.Úgy gondolom fontos erről nem csak beszélnünk, de tennünk is annak érdekében, hogy unokáink is egy olyan világban éljenek, ahol a természet nem csak mese vagy történelem, hanem ugyanúgy benne tudjanak élni és ki tudják élvezni adottságait. Azért választottam ezt a témát, hogy valami olyasmiről írhassak, amit szívügyemnek érzek.Fontos-e az átlagembernek bolygónk és jövőnk védelme? Mit tesz ezért? Elegek vagyunk-e egyénileg „kicsiként” vagy nagyobb volumenű változás szükséges a cél elérése érdekében, csak is vállalati szinten lehet elérni eredményeket? Hogyan küzd egy multinacionális cég (Henkel) a fenntarthatóság mellett?Ezeknek a kérdéseknek a megválaszolásával célom, hogy egy olyan átfogó képet kapjon az olvasó, amivel át tudja értékelni jelenlegi életét és késztetést érezzen arra, hogy cselekednie kell bolygónk jövőjéért. Hisz jelenlegi életminőségünk és jóléti társadalmunk veszélyben van legnagyobb ellenségünktől, önmagunktól, az embertől.