Az online értékesítés térnyerése a koronavírus idején
Saved in:
Main Author: | Forró Viktória |
---|---|
Other Authors: |
Németh Dr. Krisztina
Suljovic Aida |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | digitális felületek elektronikus kereskedelem - online kereskedelem elektronikus üzleti stratégia Inditex csoport koronavírus-járvány (COVID-19) |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39053 |
Similar Items
Vallási közösségek a koronavírus idején
: Kiss Anna Dorottya
: Kiss Anna Dorottya
Adatbiztonság és védelem a koronavírus idején
: Nagy István
: Nagy István
Svédország válságkezelési politikája a koronavírus idején
: Novák Fanni
: Novák Fanni
A social media és az influencer marketing térnyerése a pandémia idején
: Jász Jerne Sarolta
: Jász Jerne Sarolta
Marketingben végigmenő trendvonalak hatásai, professzionális értékesítés térnyerése, a valódi ingatlanközvetítés
: Kovács Kornél
: Kovács Kornél
A rekreáció térnyerése a COVID-19 alatti korlátozások és turizmusregresszió idején
: Tátrai Gabriella
: Tátrai Gabriella
A gyorséttermek helyzetének változása a koronavírus idején
: Góbor Tamás
: Góbor Tamás
Politikai marketingkommunikáció Magyarországon, a koronavírus járvány idején
: Scheier Krisztián
: Scheier Krisztián
Tőzsdeelemzés gépi tanulási módszerrel a koronavírus idején
: Bodonyi Dániel
: Bodonyi Dániel
Pályakezdő fiatalok mentális egészsége a koronavírus idején
: Hegyesi Zita
: Hegyesi Zita
Digitális oktatás a koronavírus járvány idején Magyarországon
: Somodi Dániel Mátyás
: Somodi Dániel Mátyás
A Corvina Party Service üzemeltetése a koronavírus idején
: Klinkó Anna
: Klinkó Anna
A munkavállalók helyzete a vendéglátásban koronavírus-járvány idején
: Tóth Lili Zita
: Tóth Lili Zita
IT toborzás és kiválasztás Magyarországon a koronavírus járvány idején
: Császár Patrik György
: Császár Patrik György
A TikTok térnyerése az online marketingben
: Steigervald Róbert
: Steigervald Róbert
A közösségi média térnyerése az online marketingkommunikációban
: Domján Zsófia
: Domján Zsófia
Televíziós és online reklámok térnyerése Magyarországon
: Sztyéhlik Gábor Ottó
: Sztyéhlik Gábor Ottó
A hazai kkv szektor hitelkockázatainak az alakulása a koronavírus idején
: Tóth Viktor
: Tóth Viktor
Légitársaságok kríziskezelése és COVID-kommunikációja a koronavírus-járvány idején
: Polácska Fruzsina Panna
: Polácska Fruzsina Panna
Egy sikeres vállalkozás életben maradása a Koronavírus-járvány idején
: Végh Boglárka
: Végh Boglárka
Online rendezvény világjárvány idején Game Pass Online Fesztivál
: Végh Alexandra Elizabet
: Végh Alexandra Elizabet
A követelések szerepe a gazdaságban és alakulásuk a koronavírus idején
: Puska Richárd
: Puska Richárd
A sikeres online értékesítés nyomában
: Sebestyén Orsolya
: Sebestyén Orsolya
Online értékesítés a szállodai világban
: Tóth Attila Kristóf
: Tóth Attila Kristóf
Rézbeszerzés, mint legfőbb alapanyag biztosítása a koronavírus okozta járvány idején
: Kuti Ágnes
: Kuti Ágnes
Válságkezelés a vendéglátásban koronavírus-járvány idején egy hazai gyorsétterem esetében
: Oláh Vilmosné
: Oláh Vilmosné
Válságkezelés a koronavírus járvány idején – Az Accor Hotels humán menedzsment intézkedéseinek elemzése
: Vigh Anna Boglárka
: Vigh Anna Boglárka
Munkaerő toborzás-kiválasztás és létszámgazdálkodás a hatvani Boschnál a koronavírus idején
: Tamás Luca Veronika
: Tamás Luca Veronika
Online és offline értékesítés a könyvpiacon
: Oroszvári Ádám
: Oroszvári Ádám
A digitális és online reklám térnyerése a brit hirdetéspiacon
: Báthi Bence
: Báthi Bence
Az e-kereskedelem térnyerése
: Schwetz Viktor
: Schwetz Viktor
Vitorlásverseny hatása a magyar turizmusra és ennek hatása a koronavírus járvány idején
: Nagy Margaréta
: Nagy Margaréta
Trade marketing stratégiák hatása a fogyasztói magatartásra a 2020-as koronavírus járvány idején
: Szentpéteri Emese
: Szentpéteri Emese
Az online kereskedelem térnyerése és hatása a marketingtendenciákra a 21. században
: Könyves-Tóth Árpád
: Könyves-Tóth Árpád
Online értékesítés szerepe a hazai szállodaipar piacán
: Salamon Edina
: Salamon Edina
A Garantiqa Hitelgarancia Zrt. garanciavállalási politikája a koronavírus járvány okozta gazdasági válság idején
: Galló-Kovács Alexandra
: Galló-Kovács Alexandra
A kis- és középvállalkozások jellemzői és finanszírozási lehetőségeik válság előtt és koronavírus idején
: Molnár Elvira
: Molnár Elvira
Az online gépjármű értékesítés, mint új alternatívája az autóértékesítésnek
: Niazi Atel
: Niazi Atel
Az egészségtudatos cukrászdák térnyerése Magyarországon
: Aradi Renáta
: Aradi Renáta
A Rossmann Magyarország ügyfélkapcsolati menedzsmentje az online értékesítés terén
: Tancsik Dóra
: Tancsik Dóra
Similar Items
-
Vallási közösségek a koronavírus idején
: Kiss Anna Dorottya -
Adatbiztonság és védelem a koronavírus idején
: Nagy István -
Svédország válságkezelési politikája a koronavírus idején
: Novák Fanni -
A social media és az influencer marketing térnyerése a pandémia idején
: Jász Jerne Sarolta -
Marketingben végigmenő trendvonalak hatásai, professzionális értékesítés térnyerése, a valódi ingatlanközvetítés
: Kovács Kornél